…όπου γυναίκες δίνουν λεπτομέρειες για το χρώμα του σουτιέν τους, για να βοηθήσουν στην αύξηση της ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού.
Απο χθες χιλάδες γυναίκες χρήστες αλλά και ορισμένοι άνδρες άρχισαν να γράφουν στο status του προφίλ τους διάφορα χρώματα όπως “μπεζ”, “καυτό ροζ”, “κόκκινο”, “σέξι μαύρο και χρυσό” ή ακόμη και “δεν”.
Καθώς η online σύγχυση άρχισε να ξεσπά σχετικά με την έννοιά των status αυτών, τελικά αποκαλύφθηκε, οτι ήταν μέρος μιας νέας καμπάνιας για να βοηθήσουν στην αύξηση της ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού.