Εδώ και λίγο καιρό η Microsoft έχει σταματήσει (διακριτικά) να επενδύει στο Microsoft Kinect και αυτό φαίνεται τόσο από τα παιχνίδια που κυκλοφορούν και το υποστηρίζουν όσο και από τα πακέτα του Xbox One (bundles) που κυκλοφορούν στα καταστήματα
Το 2011 όταν και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση ο αισθητήρας Microsoft Kinect κατάφερε να κερδίσει ακόμα και το βραβείο Guinness ως η συσκευή που αγοραζόταν πιο γρήγορα από κάθε άλλη, ενώ παράλληλα γύρω από αυτό είχε δημιουργηθεί μια μεγάλη κοινότητα από developers, που ήθελαν να οι πειραματιστούν με τις τεχνολογίες αναγνώρισης κίνησης και βάθους σε διάφορα projects.
Το 2014 με την κυκλοφορία του Xbox One κι ενώ όλοι πίστευαν ότι όλο το hype του Kinect θα συνεχιστεί, δυστυχώς άρχισε να εξασθενεί με αποτέλεσμα η Microsoft να αναγκαστεί να το αποσύρει από τα πακέτα του Xbox One και πλέον να σταματάει εντελώς την παραγωγή του μιας και πλέον η εταιρία θέλει να επενδύσει στην ανάπτυξη του HoloLens και της Mixed Reality τεχνολογίας.
Φυσικά η Microsoft θα συνεχίσει την υποστήριξη στους περισσότερους από 35 εκατομμύρια χρήστες που έχουν στην κατοχή τους Microsoft Kinect χωρίς όμως να έχει στα σχέδια της νέους τίτλους που θα το υποστηρίζουν.