Η νέα αυτή επιλογή στην ουσία είναι δεν είναι τίποτα άλλο από ένα εικονίδιο που θα εμφανίζεται στις στοχευμένες διαφημίσεις του Facebook Exchange, με το οποίο ο χρήστης θα μπορεί να τις απενεργοποιήσει αλλά και να τις μπλοκάρει τελείως όλες όσες προέρχονται από τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Τέλος μία ακόμα αλλαγή που έκανε το Facebook ήταν η αντικατάσταση της επιλογής “Report this Ad”, με την επιλογή “Learn about Facebook Ads”.
Για την ώρα πάντως δεν έχει γίνει γνωστό αν οι αλλαγές αυτές του Facebook συμφωνούν πλήρως με τις εντολές της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου από την πλευρά του πάντως το Facebook
δήλωσε πως όλοι εργάζονται σκληρά για να χτίσουν τη διαφάνεια και τον έλεγχο των υπηρεσιών που προσφέρει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στους χρήστες του, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων.