Όλες οι διαφημίσεις που θα παίζουν στην νέα έκδοση του Google Chrome που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018 θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για να μην χαλάνε την εμπειρία χρήσης
Η Google ανακοίνωσε οτι από το 2018 ο δημοφιλής browser της, Google Chrome, θα μπορεί να μπλοκάρει αυτόματα διαφημίσεις όπως είναι τα pop-ups και auto-playing audio/video spots οι οποίες χαλάνε την εμπειρία του χρήστη.
Με αυτό τον τρόπο η Google θέλει να προσφέρει στους χρήστες του Chrome μία καλύτερη εμπειρία περιήγησης στο διαδίκτυο αναγκάζοντας τους διαφημιζόμενους να δημιουργούν καλές διαφημίσεις που δεν θα ενοχλούν τον χρήστη.
Ήδη η εταιρία έχει ξεκινήσει να ενημερώνει πολλούς διαχειριστές σελίδων για τους νέους κανονισμούς διαφημίσεων και τους προτείνει να ξεκινήσουν να διαγράφουν όσες θεωρούν ότι είναι ενοχλητικές προς τον χρήστη για να συνεχίσουν να προβάλλονται μόνο καλής ποιότητας διαφημίσεις.
Στην ουσία το νέο Ad Blocker που αναμένεται να ενσωματώσει στον Chrome η Google θα λειτουργεί ως φίλτρο το οποίο θα επιτρέπει την προβολή όσων διαφημίσεων πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Φυσικά η νέα λειτουργία αναμένεται να εφαρμοστεί τόσο σε desktop όσο και σε mobile.