Το νέο εργαλείο της Microsft θα ονομάζεται Preview of Playable Ads και θα παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες, όταν εμφανίζονται διαφημίσεις από video games να πατούν πάνω σε αυτές. Στη συνέχεια θα εμφανίζεται ένα νέο παράθυρο, όπου οι χρήστες θα μπορούν να παίξουν για 3 λεπτά το διαφημιζόμενο παιχνίδι προτού αποφασίσουν εάν τους ενδιαφέρει να το αγοράσουν.
Το νέο αυτό χαρακτηριστικό αποτελεί μέρος του Windows Universal Apps και οι προγραμματιστές θα χρειάζεται μόνο να προσθέτουν το εικονικό κουμπί «Try Now» στο παιχνίδι που έχουν αναπτύξει για την ενεργοποίηση της επιλογής.
Το σύστημα θα λειτουργεί σε PC και tablet που τρέχουν στα Windows 10, ενώ οι προγραμματιστές θα μπορούν να διαθέτουν τα παιχνίδια τους μέσω του Windows Store.