Η Microsoft Hellas πραγματοποίησε για δεύτερη χρονιά, το συνέδριο Microsoft Summit, με θέμα “Digitize.Disrupt.Drive”, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Το Microsoft Summit, μια από τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές πρωτοβουλίες της Microsoft Hellas, έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ενθαρρύνει τα στελέχη των σύγχρονων επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης ή μεγέθους, να καινοτομήσουν, να εξελιχθούν ψηφιακά και να αναπτυχθούν, στην εποχή του digital transformation.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν περισσότεροι από 1.000 συμμετέχοντες από τον επιχειρηματικό χώρο και τον κλάδο της Πληροφορικής. Υπό την καθοδήγηση και το συντονισμό της κεντρικής παρουσιάστριας, Άννας Μπουσδούκου, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σπουδαίους ομιλητές, παγκόσμιου βεληνεκούς, να γνωρίσουν κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους και να ενημερωθούν σήμερα για τις προκλήσεις και τις ραγδαίες εξελίξεις που αναμένονται αύριο στο συναρπαστικό κόσμο της τεχνολογίας.
Το Microsoft Summit είχε δύο βασικές θεματικές ενότητες. Στην πρώτη, μέσα από εισηγήσεις και ομιλίες, αναλύθηκε σε βάθος η επιρροή που έχουν οι ψηφιακές εξελίξεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, τόσο στον άνθρωπο, όσο και στο επιχειρείν. Η ενότητα αυτή περιλάμβανε συζήτηση πάνελ, με θέμα το digital transformation και το business model innovation, με τη συμμετοχή συνεργατών της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η δεύτερη θεματική αφορούσε στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως Internet of Things και Artificial Intelligence, για την εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, με παραδείγματα από κορυφαίες εταιρείες.
Ανάμεσα στους ομιλητές ήταν ο Mark Torr, Senior Product Marketing Manager, IoT & Advanced Analytics, Microsoft Central & Eastern Europe, ο Roger Andersson, Senior Business Developer at Digital & Connectivity Consumer Services, Volvo Cars Corporation, ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας και ο Μάριος Ίσαρης, Διευθυντής Marketing & Operations για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας.