Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, ενώ το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 14:00-16:00 και 20:00-23:00.
Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, τα ποσοστά μετατροπής (όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και προβαίνουν στη συνέχεια στην αγορά του προϊόντος) αυξήθηκαν ιδιαίτερα την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος κυμαίνονται και οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων, αφού και στη χώρα μας οι χρήστες ολοκληρώνουν μια αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ σε σχέση με το Σάββατο. Παράλληλα, η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 21:00 και 23:00.
Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από περισσότερες από 1.000 εκστρατείες που διεξήχθησαν με βάση το μοντέλο της RTB House, μια διαδικτυακή τεχνολογία διαφήμισης που επιτρέπει την αγορά και την πώληση μοναδικών προβολών διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προέρχονταν από εξατομικευμένα εργαλεία retargeting που αναπτύχθηκαν από την RTB House.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ