Με βάση τις online παραγγελίες της Apple οι χρήστες φαίνεται να ζητάνε το νέο MacBook Pro
Αν και πολλοί χρήστες δεν χάρηκαν με την ανακοίνωση των νέων MacBook Pro της Apple, φαίνεται τελικά όμως ότι τα νέα χαρακτηριστικά τους κέρδισαν ένα πολύ μεγάλο μέρος των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Slice Intelligence, η Apple κατάφερε μέσα σε 5 μέρες να πουλήσει 4 φορές περισσότερα MacBook Pro από τα Surface Book της Microsoft αλλά και από όσα XPS των έχει καταφέρει να πουλήσει η Dell μέσα σε 10 μήνες.
Τα στοιχεία αυτά είναι μόνο για τις online αγορές και όχι από τις πωλήσεις που έχουν γίνει σε φυσικά καταστήματα λιανικής.
Όπως και να ‘χει πάντως τα νούμερα είναι πολύ εντυπωσιακά, ενώ πολλοί πιστεύουν ότι αντιπροσωπεύουν και την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά.