Η Google αλλάζει το λογότυπο της και πλέον κάνει μία νέα αρχή ως θυγατρική της Alphabet
Όπως είναι λογικό μέχρι να καταλήξουν στο τελικό λογότυπο που παρουσίασε η εταιρία, οι εναλλακτικές προτάσεις ήταν πολλές όμως στόχος της Google ήταν το νέο της λογότυπο να ταιριάζει περισσότερο στις οθόνες των φορητών συσκευών και όχι στις οθόνες των υπολογιστών και γι’ αυτό το λόγο δημιούργησε τη νέα γραμματοσειρά Product Sans η οποία εκτός από το λογότυπο είναι πλέον και σε όλα τα προϊόντα της εταιρίας.
Έτσι στις αρχές του 2015, οι σχεδιαστές της εταιρίας από όλο τον κόσμο, συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της Νέας Υόρκης για μια εβδομαδιαία σχεδιαστική… επιχείρηση. Το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης ήταν να δώσει τα τέσσερα βασικά σημεία του νέου λογότυπου:
- Ένα λογότυπο το οποίο θα μπορούσε να χωρέσει σε σημεία, όπου το πλήρες δεν γίνεται να υπάρξει.
- Την ενσωμάτωση της δυναμικής, την κίνηση και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά η Google με τους χρήστες του ίντερνετ.
- Μια προσέγγιση της εταιρίας να προσφέρει μία συσχέτιση με όλα τα προϊόντα της Google.
- Μια ανανέωση, για αυτό που κάνει την google να είναι… google.
- Το λογότυπο με τη χρήση γραμματοσειράς Sans Serif που κρατά βέβαια τα χαρακτηριστικά χρώματα στα γράμματά του.
Το απότέλεσμα ήταν η νέα γραμματοσειρά της Google, να είναι ουδέτερη και να καταφέρνει να κάνει το λογότυπο της εταιρίας να ξεχωρίζει από τα ονόματα των προϊόντων της ενώ παράλληλα επειδή είναι μαθηματικά και γεωμετρικά ζυγισμένη δεν έχει χάσει την απλότητα και το παιχνιδιάρικό ύφος που θέλει να έχει η εταιρία…