Site icon NewsIT

Σοκ στην κοινότητα των gamers! “Κηδεία” ή… marketing με το Fortnite;

14.10.2019 | 16:30
Fortnite

Τι οδήγησε στο ξαφνικό «μαύρο» του Fortnite; Ξαφνικό τέλος για το παιχνίδι ή... επικοινωνιακό τρικ -που ήδη "πετυχαίνει"- η μαύρη τρύπα που "κατάπιε" τα πάντα; Παγκόσμιος "συναγερμός" στην κοινότητα των gamers που είδαν το αγαπημένο τους παιχνίδι να "εξαφανίζεται" ξαφνικά. Τι λένε στο newsit.gr ειδικοί για το τι μέλλει γενέσθαι αλλά και για το αν είναι εξασφαλισμένα τα χρήματα των παικτών.

Σοκ στην κοινότητα των ανθρώπων που ασχολούνται με το gaming, δηλαδή σε… απλά ελληνικά με τα βιντεοπαιχνίδια, έχει προκαλέσει το ξαφνικό “μαύρο” στο δημοφιλέστατο παιχνίδι Fortnite Battle Royal. Όλα ξεκίνησαν χθες το βράδυ όταν, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, μια τεράστια μαύρη τρύπα εμφανίστηκε και “κατάπιε” τα πάντα. Ακόμη και αυτή τη στιγμή αν κανείς επιχειρήσει να δει εικόνα από το παιχνίδι, θα αντικρίσει μια μαύρη εικόνα στη μέση της οποίας υπάρχει μια μαύρη τρύπα.

Δείτε το βίντεο

Σύμφωνα με παίκτες του Fortnite οι οποίοι μίλησαν στο newsit.gr, η ολοκλήρωση της δέκατης σεζόν του παιχνιδιού, ήταν γνωστή. Άπαντες γνώριζαν ότι θα υπάρχει ένα “The end event”, κανένας όμως δεν ήξερε τι ακριβώς ήταν αυτό, ούτε φανταζόταν ότι θα πέσει “μαύρο” στο παιχνίδι που κρατούσε προσηλωμένους εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο. Το ερώτημα ασφαλώς που απασχολεί την κοινότητα των παικτών είναι αν πρόκειται για οριστικό τέλος του παιχνιδιού ή για κάποιο επικοινωνιακού τύπου τρικ.

Marketing ή απλώς φινάλε στο Fortnite;

Ο Ανέστης Βασιλειάδης, γνωστός στην κοινότητα των gamers ως Anoli, λέει στο newsit.gr: «Γνωρίζαμε ότι θα υπάρχει ένα “The end event”, αλλά δεν γνωρίζαμε τι ακριβώς είναι αυτό. Ορισμένοι χρήστες πιστεύουν ότι έχει τελειώσει το παιχνίδι οριστικά, προσωπικά όμως δεν πιστεύω κάτι τέτοιο. Το θέμα είναι ότι η Epic Games, η εταιρία στην οποία ανήκει το παιχνίδι, δεν έχει δημοσιεύσει κάτι μετά το γεγονός. Έχει κλείσει τα πάντα, έχει μαύρες φωτογραφίες στα προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γι’ αυτό πολλοί πιστεύουν ότι έκλεισε οριστικά. Προσωπικά πιστεύω ότι όλο αυτό γίνεται για λόγους marketing. Για να εντυπωσιάσουν τον κόσμο. Και το έχουν καταφέρει».

Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του σοκ που έχει προκληθεί παγκοσμίως, αρκεί να διαβάσει τα νούμερα. Σύμφωνα με τους Unboxholics, γνωστούς στον χώρο του gaming από τα παιχνίδια που παρουσιάζουν μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας twitch μέσω της οποία καθένας μπορεί να παρακολουθήσει ζωντανά άλλους χρήστες να παίζουν, μόνο χθες παρακολουθούσαν ζωντανά το event πάνω από 4,2 εκατομμύρια χρήστες, με την υπηρεσία μάλιστα να αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω του τεράστιου φόρτου, ενώ υπολογίζεται ότι άλλοι 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι παρακολουθούσαν ζωντανά μέσω Youtube.

Στην Ελλάδα, χθες μόνο, το Fortnite παρακολουθούσαν 1,8 εκατ. άνθρωποι, τη στιγμή που το δεύτερο παιχνίδι, το πασίγνωστο επίσης League of Legends (LOL), παρακολουθούσαν περίπου 200.000, εξηγεί στο newsit.gr ο Anoli. Σύμφωνα με τον ίδιο, «τo Fortnite δεν ήταν στα καλύτερά του από άποψη παικτών στον κόσμο, αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι ήταν πεσμένο σε σχέση με τα ανταγωνιστικά παιχνίδια». «Δεν αξίζει να το κλείσουν. Δεν έχει πέσει τόσο χαμηλά. Δεν αποκλείεται να υπήρξε και κάποιο πρόβλημα και να θέλησαν να το διορθώσουν» επισημαίνει.

Άλλος gamer ο οποίος προτίμησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, λέει στο newsit.gr ότι το παιχνίδι είχε πέσει πολύ. «Έπρεπε να κάνουν κάποια αλλαγή γιατί σε σχέση με τον ανταγωνιστική τους υστερούσαν» λέει και συμπληρώνει: «το Fortnite άρχισε κάποια στιγμή να συγκεντρώνει κόσμο και ιδίως άτομα μικρότερης ηλικίας, ενώ ο ανταγωνιστής του, το παιχνίδι PUBG, έχανε κόσμο αφού ως πιο “βαρύ” παιχνίδι απατούσε καλύτερους υπολογιστές. Προκειμένου το PUBG να κοντράρει το ισχυρό Fortnite δημιούργησε καινούριες πίστες, καινούρια όπλα και έκανε το παιχνίδι πιο “ελαφρύ”, κερδίζοντας έτσι αρκετό κόσμο». Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν αποκλείεται να αποφάσισαν να κάνουν ριζικές αλλαγές, να δώσουν νέα πνοή στο παιχνίδι και παράλληλα να δημιουργήσουν αυτό το σόου, να γίνουν πρώτοι στα trends και να κερδίσουν περισσότερο κόσμο.

Εξασφαλισμένα τα χρήματα των παικτών;

Το παιχνίδι ήταν δωρεάν, αλλά μπορούσε κανείς να αγοράσει πράγματα για να εξελίξει τον χαρακτήρα του. Όπως για παράδειγμα ρούχα. Υπήρχε ωστόσο και έκδοση του παιχνιδιού επί πληρωμή, αλλά η δημοφιλής βερσιόν του ήταν το δωρεάν Fortnite Ballte Royal. Σύμφωνα με πληροφορίες και η επί πληρωμή έκδοση του παιχνιδιού βρίσκεται εκτός. Δεδομένου ότι πολλοί από εκείνους που έκαναν ζωντανές μεταδόσεις στην πλατφόρμα twitch, πληρώνονταν από συνδρομητές, είναι πιθανό αν το παιχνίδι κλείσει οριστικά, να χάσουν και χρήματα. Πάντως χθες όλοι σχεδόν αύξησαν τις θεάσεις τους, λένε οι χρήστες, ενώ σημειώνουν ότι οι πληροφορίες που θέλουν όσους ξόδεψαν χρήματα για το παιχνίδι να τα έχουν χάσει, δεν ισχύουν.

Το Fortnite είχε ξεκινήσει το 2017, ενώ χθες ολοκληρώθηκε η δέκατη σεζόν του παιχνιδιού. Σύμφωνα με τους παίκτες, κάθε σεζόν διαρκούσε περίπου δυόμιση – τρεις μήνες. «Στο τέλος κάθε σεζόν» λέει ο Anoli, «το παιχνίδι έκλεινε για δύο – τρεις ώρες». «Αυτή τη φορά φαίνεται πως θα υπάρξει μεγάλη αλλαγή» εκτιμά ο ίδιος. «Υπάρχουν χρήστες οι οποίοι εκτιμούν ότι αύριο το παιχνίδι θα βρίσκεται ξανά στον “αέρα”» προσθέτει. Σημειωτέον ότι το Fortnite είχε συνεργασίες ακόμη και με τη Marvel ή με το NBA προκειμένου να διαφημίζεται.

Ρεπορτάζ: Μάριος Αραβαντινός
Φωτογραφίες αρχείου: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Τεχνολογία Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version