Μαζική φυγή διαφημίσεων είχε το Twitter μετά την ανακοίνωση πως ο Έλον Μασκ αναλαμβάνει την εταιρεία.
Συγκεκριμένα, 500 διαφημιζόμενες εταιρείες στο Twitter ανέστειλαν τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ, όπως γράφει το site «The Information».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ίδια πηγή σημειώνει ότι τα ημερήσια έσοδα του Twitter στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο.
Η πτώση των εσόδων της εταιρείας αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer χθες, Τρίτη.
Από όταν το Twitter πέρασε στα χέρια του Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, πολλές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος άμεσα απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους και καθιέρωσε τη δυνατότητα κατοχής επιβεβαιωμένων λογαριασμών μέσω πληρωμής, κίνηση που έφερε χάος στην πλατφόρμα καθώς δημιουργήθηκαν χιλιάδες ψεύτικοι «επιβεβαιωμένοι» λογαριασμοί, κάποιοι εκ των οποίων υποτίθεται πως αντιπροσώπευαν κορυφαίες εταιρείες.
Το twitter αναθεώρησε πρόσφατα την απαγόρευση του 2019 για τις πολιτικές διαφημίσεις, δηλώνοντας πως θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης.