Εκτός από τα online δεδομένα που συγκεντρώνει το Facebook για κάθε χρήστη για να μπορεί να του προβάλει τις σωστές διαφημίσεις, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του, φαίνεται πως το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο συνεργάζεται με αγοράζει με 6 εταιρείες (Acxiom, Epsilon, Experian, Oracle Data Cloud, TransUnion και WPP) οι οποίες συλλέγουν προσωπικά δεδομένα από την offline δραστηριότητα των χρηστών του στις ΗΠΑ.
Τα offline δεδομένα αυτά μπορεί να είναι το εισόδημα τους, τα εστιατόρια που επισκέπτονται συχνότερα ή το πόσο συχνά χρησιμοποιούν την πιστωτική κάρτα τους. Η συνεργασία του Facebook δεν είναι κάτι νέο μιας και έχει ξεκινήσει από το 2012 και σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις συνολικά 29.000 κατηγορίες διαφήμισης μόνο οι 600 βασίζονται στα offline δεδομένα αυτά.
Φυσικά το Facebook δεν έκρινε ότι υπήρχε λόγος να ενημερώσει τους χρήστες για αυτήν την τακτική, μιας και δεν συλλέγει εκείνο τα δεδομένα αυτά. Όπως είναι λογικό μετά από αυτή την αποκάλυψη ξεκίνησαν οι αντιδράσεις των χρηστών στις ΗΠΑ οι οποίοι περιμένουν να δουν τις κινήσεις των αρμόδιων αρχών μιας και δεν είναι εύκολο ένας χρήστης να ζητήσει να σταματήσει ο διαμοιρασμός των offline δεδομένων του.