Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο φέρεται να ανέθεσε στην εταιρεία δημοσίων σχέσεων Burson-Marsteller τη δυσφήμηση της Google και γι’ αυτό το λόγο τις τελευταίες μέρες πολλά ήταν τα άρθρα στα blogs, που εξέφραζαν την ανησυχία τους για τον τρόπο με τον οποίο η Google διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Μετά όμως από τη δημοσιοποίηση των email της Burson-Marsteller από ένα Blogger, η πλεκτάνη αποκαλύφθηκε και όλοι άρχισαν να ασχολούνται με το ποιος έδωσε την εντολή για να γίνει αυτό.
Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν οτι πίσω από την επίθεση βρίσκεται το Facebook κι ενώ θα περίμενε κανείς το Facebook να αρνηθεί κάθε ανάμειξη με αυτό το γεγονός, ο εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε οτι δεν δόθηκε καμία εντολή για καμία καμπάνια δυσφήμησης.
Το μόνο που ήθελαν ήταν να παροτρύνουν τρίτους να ερευνήσουν το θέμα και να επιβεβαιώσουν ότι οι άνθρωποι δε θέλουν οι πληροφορίες από τους λογαριασμούς τους στο Facebook και άλλες υπηρεσίες, να ενσωματώνονται στο Google Social Circles και γι’ αυτό το λόγο είπαν στη Burson-Marsteller να στρέψει την προσοχή σε αυτό το θέμα, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που υπάρχουν ελεύθερα.
Στην ουσία το Facebook, παραδέχεται ότι ήταν δικιά του ιδέα το μπαράζ των δημοσιευμάτων αυτών, και δεν το θεωρεί ως επιχείρηση δυσφήμησης.
Είναι σίγουρο πως μετά από αυτό έχει δημιουργηθεί ένα εχθρικό κλίμα ανάμεσα στις δύο εταιρείες και περιμένουμε να δούμε τι πρόκειται να συμβεί.