Το Facebook σε συνεργασία με το Cornell University και το UC San Francisco έκαναν ένα ψυχολογικό πείραμα σε περίπου 700.000 χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δίκτυου χωρίς φυσικά αυτοί να έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους.
Οι ερευνητές πείραξαν τα News Feed στους λογαριασμούς των χρηστών αυτών (κρύβοντας τις αρνητικές ειδήσεις) με σκοπό να μελετήσουν την θετική ή αρνητική επίδραση του κοινωνικού δικτύου στην ψυχολογία τους και μάλιστα κατέληξαν ότι δεν είναι απαραίτητη η πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση για τη μετάδοση συναισθημάτων.
Φυσικά όταν έγινε γνωστή στους χρήστες, η ενέργεια αυτή του Facebook, όπως ήταν αναμενόμενο υπήρξαν πολλές αντιδράσεις σχετικά με τις πρακτικές του Facebook πάνω στο απόρρητο και την ιδιωτικότητα των λογαριασμών των χρηστών.
Όπως φαίνεται όμως το Facebook με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης του κοινωνικού δικτύου, έχει κάθε δικαίωμα να κάνει τέτοιου είδους έρευνες-αναλύσεις παρά τις αντιδράσεις των χρηστών του ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι δεν είναι δύσκολο με αυτό τον τρόπο να επηρεάσει την κοινή γνώμη σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο…
Από την πλευρά του πάντως, εκπρόσωπος του Facaebook δήλωσε ότι τοη έρευνα που επηρέασε μόλις το 0.04% των χρηστών για μία εβδομάδα το 2012 έγινε με σκοπό την μελέτη σχετικά με την επίδραση του Facebook στα συναισθήματα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έκλεψαν μισό εκατομμύριο Ευρώ σε μια εβδομάδα μέσα από τραπεζική απάτη