Μέχρι σήμερα η λειτουργία των διαφημίσεων στο Messenger βρισκόταν σε δοκιμαστική φάση όμως όπως φαίνεται το Facebook ψάχνει κι άλλους τρόπους να βγάλει λεφτά από τους περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο χρήστες του κι έτσι η πλατφόρμα sponsored μηνυμάτων είναι πλέον διαθέσιμη στους διαφημιστές για να δημιουργήσουν τις δικές τους διαφημίσεις.
Με αυτό τον τρόπο όλοι οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση εκτός από τους χρήστες του Facebook και στους χρήστες του Messenger που έχουν ήδη ξεκινήσει μία “συζήτηση” με την εταιρία στην πλατφόρμα αυτή, οπότε για παράδειγμα ένας χρήστης δεν πρόκειται να λάβει sponsored μηνύματα αν δεν έχει καμία επαφή με την επιχείρηση (δηλαδή αλληλεπίδραση με bot, εγγραφή για updates, απάντηση σε Facebook News Feed ad).
Από την πλευρά τους το μόνο που μπορούν να κάνουν οι χρήστες είναι να μπλοκάρουν sponsored messages από συγκεκριμένες επιχειρήσεις αν δεν θέλουν.