Μία νέα υπηρεσία βίντεο που ονομάζεται Watch, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το Facebook στους χρήστες του
To Facebook αποφάσισε να κυκλοφορήσει τη νέα υπηρεσία video streaming η οποία ακούει στο όνομα Watch και στην ουσία θα προσφέρει στους χρήστες του μια μεγάλη ποικιλία από παραγωγές τόσο από τηλεοπτικά δίκτυα όσο και και δικές του.
Η νέα υπηρεσία Watch, αναμένεται να εμφανισθεί σύντομα στους χρήστες του Facebook, και κάθε χρήστης θα έχει τη δική του εξατομικευμένη έκδοση με βάση τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του.
Επίσης οι χρήστες θα αναρτούν και θα βλέπουν επίσης σχόλια για κάθε ταινία και θα μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις και κριτικές στη διάρκεια κάποιου επεισοδίου. Σε αυτή ακριβώς την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των φίλων “ποντάρει” το Facebook για να διαφοροποιηθεί από την εμπειρία παρακολούθησης βίντεο που προσφέρουν οι ανταγωνιστές του όπως είναι το YouTube και το Netflix.
Μέχρι σήμερα τα βίντεο στο Facebook είναι κυρίως ερασιτεχνικά ή μικρά αποσπάσματα από ειδησεογραφικούς οργανισμούς και αν ήθελαν να δουν άλλα βίντεο πήγαιναν στο ΥοuTube.
Με το Watch, το Facebook φιλοδοξεί να περάσει σε ένα νέο επίπεδο, επιδιώκοντας να δελεάσει τα περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίων χρηστών του, ώστε να βλέπουν το κοινωνικό δίκτυο ως προορισμό για να δουν βίντεο. Πολύ περισσότερο που θα έχει και δικές του παραγωγές, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων μέσω στοχευμένων διαφημίσεων πριν και μετά από κάθε προβολή.
Στο YouTube οι χρήστες βλέπουν βίντεο πάνω από μία ώρα τη μέρα κατά μέσο όρο. Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ανάλογα στοιχεία ειδικά για την παρακολούθηση βίντεο από τους χρήστες του, αλλά σίγουρα θέλει να αυξήσει δραστικά το χρόνο που αφιερώνουν γι’ αυτό.
Το Watch αρχικά θα δοκιμασθεί για μόνο στις ΗΠΑ και μετά θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες σταδιακά.