Ανακοίνωσε επίσης, ότι έδωσε εντολή να γίνει διαχειριστικός έλεγχος στη σύμβαση του έργου
και γνωστοποίησε ότι “σε περίπτωση που υπάρξουν άλλες αποκλίσεις ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις με τρόπο θεσμικό και απόλυτα σύμφωνο με τη νομοθεσία”.
Η χρυσή τομή για τα αρχαία – που με την αποκάλυψή τους είχε μπει “φρένο” στο έργο – βρέθηκε χθες βράδυ, σε έκτακτη σύσκεψη υπό τον Υπουργό Πολιτισμού Πάνο Παναγιωτόπουλο. Αποφασίστηκε, οι αρχαιότητες να μετακινηθούν από το χώρο μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα και μετά να επανατοποθετηθούν.
Εξερχόμενος από σύσκεψη που έγινε στη Θεσσαλονίκη, με αντικείμενο την πορεία του έργου του μετρό και την κατάρτιση χρονοδιαγράμματος δράσεων για το επόμενο εξάμηνο,
ο κύριος Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται να ληφθεί μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές, εμπόρων και επαγγελματιών που οι επιχειρήσεις τους έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από τις καθυστερήσεις στα εργοτάξια.
Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες, σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία, ούτε σχετικά με το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα καλύπτονται.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, από περίπου 500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού μηχανικού και το 77%των σηράγγων. “Με κοινή προσπάθεια έχουν ξεπεραστεί πολλά τεχνικά εμπόδια και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η οικονομική ανασυγκρότηση της κοινοπραξίας του έργου. Συνεπώς, το έργο μπορεί να προχωρήσει ανεμπόδιστα” είπε,
ενώ προχώρησε και σε ανακοινώσεις για η σύνδεση της έκτης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και για το έργο της ανακατασκευής και επέκτασης του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε ακόμα:
Το Μετρό έκανε… τετράδυμα! Τα αποκαλυπτήρια των νέων σταθμών
Θεσσαλονίκη: Υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά
Μπουτάρης: “Οι καθυστερήσεις στα έργα του μετρό δεν οφείλονται στην αρχαιολογική έρευνα”