Όπως ανακοινώθηκε, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το έργο, θα είναι έτοιμο το Μάιο του 2015.
Ο κ. Χατζηδάκης σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψή του στο έργο, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επανεκκίνηση των εργασιών αλλά και την πορεία του έργου το οποίο ήταν ήδη έτοιμο σε ποσοστό 75% πριν την διακοπή των εργασιών, παρότι όπως αναγνώρισε πρόκειται για έργο που παρουσιάζει πολλές δυσκολίες λόγω της φυσικής του θέσης. Σχολίασε δε ότι τόσο η επανεκκίνηση των εργασιών στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο όσο και στους υπολοίπους αποτελεί την απάντηση σε εκείνους που αμφισβητούν την αναπτυξιακή πορεία στην οποία έχει μπει η χώρα.
Από την πλευρά του ο κ Καλογιάννης ανακοίνωσε ότι το έργο θα είναι έτοιμο το Μάιο του 2015 αν όλα πάνε καλά.
Εξάλλου, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και δήμαρχοι της περιοχής έθεσαν προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου δύο ζητήματα: το ένα αφορά στην μείωση του κόστους των διοδίων και το άλλο στην δημιουργία κόμβου που όταν θα ολοκληρωθεί το έργο θα δίνει την δυνατότητα εξόδου από την ΠΑΘΕ στα παράλια του Νομού Λάρισας (στην υφιστάμενη μελέτη υπάρχει πρόβλεψη για δημιουργία ημίκομβου που δίνει την δυνατότητα εξόδου προς τα παράλια σε αυτούς που έχουν κατεύθυνση από Αθήνα αλλά όχι στου προερχόμενους από Θεσσαλονίκη).
Σχετικά με το ζήτημα των διοδίων ο υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε ότι θα γίνει ό,τι προβλέπει η σύμβαση για να συμπληρώσει ότι το σίγουρο είναι πως δεν θα υπάρξει αναπροσαρμογή του αντιτίμου των διοδίων προς τα πάνω.
Από την πλευρά του, ο κ. Καλογιάννης παρέπεμψε στο μέλλον την επίλυση των δύο ζητημάτων που τέθηκαν και συγκεκριμένα στην διαβούλευση που θα υπάρξει μεταξύ της παραχωρησιούχου εταιρείας και του Δημοσίου.
Εξάλλου ο κ. Χαρακόπουλος υπογράμμισε την σημασία του έργου για την ασφάλεια των διερχομένων αλλά και την ανάπτυξη της περιοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δύο νέες σημαντικές ρυθμίσεις για τα δημόσια έργα
Toυρκία:” Tρέχει διαγωνισμούς έργων υποδομής 32 δισ. δολαρίων”