Αυτό ανέφερε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το θέμα με στελέχη της διοίκησης της κοινοπραξίας, παρουσία των αντιπεριφερειαρχών Σερρών Γιάννη Μωυσιάδη και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Φυσικών Πόρων Θεοφάνη Παπά.
Ο λόγος για τον οποίο αναζητείται εναλλακτική θέση, όπως ανέφεραν οι κύριοι Τζιτζικώστας και Μωυσιάδης είναι η εγγύτητα της θέσης που προτείνεται προς το παρόν στους οικισμούς Νεοχωρίου και Νέου Σκοπού της πόλης των Σερρών. “Το ενδεχόμενο ενός κινδύνου ή προβλήματος από έκρηξη ή κάποια άλλη αιτία κάνει τη θέση αυτή ακατάλληλη. Υπάρχει ανησυχία στον κόσμο και μόνο η ανησυχία αυτή είναι αρκετή για να πούμε ότι δεν θα την αποδεχτούμε” σχολίασε ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών.
Ερωτηθείς από το ΑΠΕ – ΜΠΕ για τις αντιδράσεις που είχαν εκφραστεί από μερίδα αγροτών σχετικά με τη διέλευση του αγωγού από τα κτήματά τους διευκρίνισε ότι πράγματι ο σχεδιασμός της πορείας του αγωγού προβλέπει τη διέλευσή του από εύφορες περιοχές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εγκυμονεί κινδύνους για τη ζωή και την υγεία των πολιτών.
“Είναι απλά θέμα οικονομικό, άρα διαπραγματεύσιμο. Αν αποζημιωθούν πλουσιοπάροχα οι αγρότες από τα κτήματα των οποίων θα περάσει ο αγωγός, αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει μείωση της αξίας τους και δοθεί αποζημίωση, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι δηλαδή ζήτημα διαπραγμάτευσης μεταξύ των αγροτών και της εταιρείας” πρόσθεσε.
Εξάλλου ο κ. Τζιτζικώστας γνωστοποίησε ότι από την κατασκευή του αγωγού αναμένεται να προκύψουν δύο χιλιάδες θέσεις εργασίας για τις οποίες η Περιφέρεια ζητά από την κοινοπραξία να καλυφθούν από κατοίκους της περιοχής. Ο περιφερειάρχης χαρακτήρισε, άλλωστε, το έργο ιδιαίτερα σημαντικό για την Κεντρική Μακεδονία η οποία μπαίνει, όπως είπε, αμέσως στον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη.
Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της ομάδας εργασίας, αναμένεται να φτάσει στην αρμόδια επιτροπή ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας η τελική έγκριση των περιβαλλοντικών όρων μαζί με την πολιτική απόφαση. Σύμφωνα με εκπροσώπους της κοινοπραξίας, οι εργασίες κατασκευής του έργου θα ξεκινήσουν το 2016 ενώ ο αγωγός υπολογίζεται να λειτουργήσει το 2020. Υπενθυμίζεται ότι το 80% του αγωγού που θα ξεκινά από τους Κήπους του Έβρου και θα φτάνει μέχρι την Ιταλία, θα βρίσκεται εντός της ελληνικής επικράτειας.
Διαβάστε ακόμα:
“Φρούριο” η Θεσσαλονίκη για τους 820 Ισραηλινούς που έφτασαν με κρουαζιερόπλοιο
“Λάστιχο” η αιτία του τροχαίου με το ΚΤΕΛ στην Πάτρα; – 22 οι τραυματίες – ΦΩΤΟ
Πάτρα: Λεωφορείο των ΚΤΕΛ έπεσε σε παράδρομο – Θρίλερ με τραυματίες και εγκλωβισμένους επιβάτες!
Αχαϊα: Συγκλονίζει η δολοφονία γυναίκας στο εξοχικό της – Ο σπαραγμός του παιδιού της και οι σκέψεις της αστυνομίας…