Το έργο περιλαμβάνει πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής. Προβλέπονται, επίσης, οι υποδομές για τη μελλοντική επέκταση της Γραμμής προς Αεροδρόμιο, καθώς και η κατασκευή οργανωμένου χώρου μετεπιβίβασης από τις λεωφορειακές γραμμές στο σταθμό “Μίκρα”, ενώ προγραμματίζεται παράλληλα και η κατασκευή σταθμού αυτοκινήτων στην ίδια θέση.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, με τη λειτουργία της επέκτασης, αναμένεται ότι η απόσταση από το Σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε μόλις 15 λεπτά. Με το έργο αυτό εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούνται περισσότερο από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται ότι θα ολοκληρωθεί σε πέντε χρόνια και θα παραδοθεί σε λειτουργία εντός του 2018.
“Μετά την αύξηση στους ρυθμούς κατασκευής της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, έρχεται και η υπογραφή της σύμβασης για τη γραμμή προς Καλαμαριά να επιβεβαιώσει ότι ένα έργο πνοής για την πόλη, μπαίνει σε μία νέα φάση, αφήνοντας πίσω πολλά από τα προβλήματα του παρελθόντος. Η υπομονή, η επιμονή, η συνέπεια και η πολλή δουλειά φέρνουν πάντα αποτελέσματα” δήλωσε σχετικά ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος.
Διαβάστε ακόμα:
Μεταλλωρύχοι “μπλόκαραν” τον Τσίπρα στο δρόμο! “Μην ξεσηκώνεις τους κατοίκους” BINTEO