H καταγγελία που κάνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων σε ότι αφορά την άσχημη συμπεριφορά τραπεζών προς πελάτες οφειλέτες αναδυκνείει για μια ακομα φορά τις διαστάσεις που έχει πάρει το “φαινόμενο” με τις εισπρακτικές εταιρείες εναντίον πελατών που καθυβρίζονται ή ακόμα και απειλούνται όπως στη συγκεκριμένη καταγγελία της ΕΠΚΧΑΝ.
Η καταγγελία της ηλικιωμένης σε εθελοντές της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
”Τα αισθήματα που πέρασαν στους εθελοντές της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, από υπερήλικη γυναίκα (80 ετών), που έκανε για δεύτερη φορά την επίσκεψή της ,στα γραφεία της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, για να ζητήσει βοήθεια για την αντιμετώπιση των τηλεφωνημάτων, από Τράπεζα, για ένα μικρό χρέος που είχε σαυτή, δεν αποτυπώνονται ούτε περιγράφονται…
Η συγκεκριμένη υπερήλικη, με θλιμμένη φωνή και απογοητευμένη όψη, με κουρασμένο σώμα, δεν μπορούσε να δεχτεί την πίεση που αντιμετώπισε από την άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, από την εντεταλμένη υπάλληλο της Τράπεζας. Εκείνο που ακόμα παραμένει στα αυτιά μας ήταν οι φράσεις της ηλικιωμένης: ”Τόνισα στην κοπέλα που μπορούσε να είναι δυο φορές εγγονή μου ,να με αφήσει ήσυχη, αλλά εκείνη με βροντερή φωνή μου έλεγε, πήγαινε να βάλεις χρήματα στην Τράπεζα, αλλιώς θα βρεθείς στα αζήτητα”.
Πραγματικά νοιώθουμε ντροπή, για συμπεριφορές άγνωστες σε μας, νοιώθουμε ντροπή ως κοινωνία, διότι φθάσαμε στην ισοπέδωση του ηθικού πολιτισμού που μας μετέφεραν αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι αγωνίστηκαν για κάποια ”ντεμοντέ” για κάποιους στοιχεία αγωγής και σεβασμού, για κάποιες αξίες.
Είναι ηθικά απαράδεκτο, αυτή η συμπεριφορά, να οχλήται και να εκφοβίζεται αυτή η ευαίσθητη ηλικία (υπερήλικης) πιστεύουμε ότι είναι εγκληματική ενέργεια με θύμα ευαίσθητη κοινωνική ομάδα.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, πιστεύοντας ότι το νέο Νομοσχέδιο για ”τις εισπρακές” που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση,θα προστατεύει τους πολίτες , οι προτασεις της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,θα κατατεθούν ώστε να παρθούν μέτρα, τέτοιες ακραίες περιπτώσεις όταν εντοπίζονται ,να υπάρχει η αντίστοιχη ποινική και διοικητική ποινή, μια και οι κανόνες της ”ζούγλας” ελλοχεύουν και στην δική μας κοινωνία!