Πρόκειται για το τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα μήκους 15 χιλιομέτρων από τα 48,5 χλμ που είναι το σύνολο του έργου από την Λίμνη Αμβρακία -σύνδεση με Ιόνια Οδό λίγο πριν την είσοδο της Αμφιλοχίας – μέχρι την υποθαλάσσια γέφυρα στο Άκτιο.
Όπως δήλωσε ο κ. Σπίρτζης σε 1,5 με 2 χρόνια θα ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα 33 χιλιόμετρα του οδικού άξονα.
«Ηταν ένα έργο εγκαταλελειμμένο που το αναστήσαμε, ένα έργο σκιάχτρο. Έπρεπε να είχε παραδοθεί ήδη από το 2012-13» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.
«Πρόκειται για μια από τις πολλές συνδέσεις της Ιονίας Οδού και των άλλων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων με τις παρακείμενες πόλεις, τουριστικά θέρετρα, λιμάνια και βιομηχανικά κέντρα που δεν είχαν προβλεφθεί και σχεδιαστεί ποτέ στις συγκεκριμένες παραχωρήσεις με ευθύνη εκείνων που σχεδίασαν αυτά τα έργα», ανέφερε ο υπουργός.
«Κανένας από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ούτε η Εγνατία Οδός δε συνδέονται με τις παρακείμενες πόλεις και τα βιομηχανικά τους κέντρα, πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών παραπέμποντας «στη Νέα Δημοκρατία και τους υπουργούς της».
Σημείωσε πάντως ότι «τα έργα δεν ανήκουν σε κυβερνήσεις, ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει και υποχρέωση των κυβερνήσεων και των αρμοδίων υπουργών είναι να τα κατασκευάζουν και να τα παραδίδουν στην ώρα τους».
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών, Δημήτρης Αναγνώπουλος, ο οδικός άξονας Αμβρακία – Άκτιο περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, τρείς μεγάλες κοιλαδογέφυρες και πέντε με έξι κόμβους.