Μπορεί κάποιοι να θεωρούν πως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός του πόνου, ωστόσο αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει για την περίπτωση του μικρού γιου του μαντιναδολόγου Λευτέρη Καλομοίρη, ο οποίος έφυγε από την ζωή στο καταραμένο διπλό φονικό, που σημειώθηκε στα Ανώγεια το Σάββατο 2 Μαϊού.
Ο νεαρός λυράρης, που φέρει το όνομα του πατέρα του και τρέφει την ίδια ακριβώς αγάπη και αφοσίωση στην κρητική παράδοση, από την ημέρα εκείνη που έμελλε να παίξει την πιο θλιβερή στιγμή της ζωής του, καθώς έχασε για πάντα τον πατέρα του και είδε τον 30χρονο αδελφό του να αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες για τον θάνατο του 30χρονου Γιώργου Ξυλούρη δεύτερο θύμα του φονικού, δεν λέει με τίποτα να ξεχάσει την πίκρα του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Click4more: Ανώγεια – “Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι βλέποντας νεκρό τον πατέρα μου” – Ολόκληρη η απολογία του 29χρονου
Αυτό είναι κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κάποιος αρκεί να ρίξει μια ματιά στις αναρτήσεις του στο Facebook που είναι γεμάτε από τον 63χρονο μαντιναδολόγο που εκτός από πατέρας του αποτέλεσε και το μεγαλύτερο πρότυπο της ζωής του. Στην προσωπικότητα του Λευτέρη Καλομοίρη είναι αφιερωμένη και η τελευταία ο μαντινάδα, την οποία συνοδεύουν λόγια αγάπης και πόνου για όλο αυτό το διάστημα που έχει περάσει. Λόγια γεμάτα ουσία και κρυμμένα ερωτηματικά που αφορούν εκείνους που ξέχασαν την πολιτιστική προσφορά του πατέρα του και άλλοι που έφτασαν στο σημείο να βεβηλώσουν ακόμα και τον τάφο του, είδηση που είχε γίνει ευρέως γνωστή στις 16 Ιουνίου.
Click4more: Ανώγεια – Μηνύσεις για τη βεβήλωση του τάφου του Λευτέρη Καλομοίρη! Η αντίδραση της οικογένειας Ξυλούρη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Στα Ανώγεια του πολιτισμού Και στζ’ ανθρωπιάς το ζαλο, Εκειά αδικοσκοτωσανε Τον άντρα τον μεγάλο…” γράφει στην μαντινάδας ο νεαρός Λευτέρης Καλομοίρης και συνεχίζει την ανάρτηση του “Ο Λευτέρης Καλομοίρης δίδαξε πολιτισμό και ανθρωπιά σε όλη την πορεία της ζωής του ακόμα και την ώρα που του στέρησαν τη ζωή κατάφερε να φύγει με αυτόν τον περήφανο τρόπο και να τον αποκαλούν “Μάρτυρα”. Αλλά ο πολιτισμός που είδε αυτός ο άνθρωπος ήταν να μην αναγνωριστεί η προσφορά του στον τόπο του, να τον κάνουν να υποφέρει όσο ήταν εν ζωη, να τον αδικοσκοτώσουν έξω από την πόρτα του σπιτιού του και το αποκορύφωμα να βεβηλώσουν τον τάφο του. Μάλλον αυτό πρέπει να εννοούν μερικοί πολιτισμό και ανθρωπιά των Ανωγείων. Η ποιότητα του ανθρώπου δεν εξαρτάται ούτε από την οικονομική του κατάσταση, ούτε από το επώνυμο που φέρει αλλά ούτε και από τον τόπο καταγωγής του”.
Δείτε την ανάρτηση: