Τοπικά Νέα

Αποτελέσματα εκλογών 2023 – Θεσσαλονίκη: Ζέρβας και Αγγελούδης στον δεύτερο γύρο

H Θεσσαλονίκη θα έχει δήμαρχο την επόμενη Κυριακή. Κωνσταντίνος Ζέρβας και Στέλιος Αγγελούδης αναμένεται να δώσουν μεγάλη μάχη στις εκλογές. Τα αποτελέσματα αναλύονται με προσοχή…

Την είσοδό τους στον δεύτερο γύρο των εκλογών για τον δήμο Θεσσαλονίκης εξασφάλισαν Κωνσταντίνος Ζέρβας και Στέλιος Αγγελούδης. Ο νυν δήμαρχος μπαίνει πρώτος στη μάχη της επόμενης Κυριακής αλλά με οριακή -και μικρότερη του αναμενόμενου (ακόμα και σε σχέση με το exit poll) διαφορά, όπως προκύπτει με την ενσωμάτωση στο 99,6%.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ζέρβας λαμβάνει 27,34% διατηρώντας μία διαφορά μόλις 1,6% (1.527 ψήφους) από τον κ. Αγγελούδη ο οποίος λαμβάνει ποσοστό 25,74%. Στην τρίτη θέση είναι ο Σπύρος Πέγκας με 20,74% και ακολουθούν Βασίλης Τομπουλίδης, Δρόσος Τσαβλής, Μαρία Κέκη, Στέργιος Καλόγηρος, Γιάννης Κουριαννίδης και Δημήτρης Ζιαμπάζης.

Τι περιμένουν όμως οι νέοι της πόλης, οι φοιτητές και γενικότερα οι Θεσσαλονικείς για την επόμενη μέρα. Σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν το κυκλοφοριακό, η καθαριότητα και οι χώροι πρασίνου είναι ανάμεσα στα ζητήματα που «καίνε» τη νέα γενιά.

«Τέσσερα χρόνια που είμαι φοιτητής εδώ, το θέμα του ΟΑΣΘ είναι αυτό που με δυσκολεύει περισσότερο. Δεν υπάρχουν αρκετά δρομολόγια και τα λεωφορεία είναι παλιά και καταστροφικά προς το περιβάλλον. Θα ήθελα πιο συχνά δρομολόγια και καλύτερα λεωφορεία. Θα ήθελα και περισσότερα νυχτερινά δρομολόγια και όχι ένα κάθε μισή ώρα. Ως φοιτητές βγαίνουμε έξω ακόμη και τις καθημερινές αλλά κυρίως τα Σάββατα έχει πολύ κόσμο. Επίσης να μην υπάρχει μόνο ένα νυχτερινό δρομολόγιο. Να έχουμε λεωφορεία που πηγαίνουν και σε άλλες περιοχές», δηλώνει πως επιθυμεί να δει ο κ. Ιωάννης Γραδούλας, φοιτητής από τα Τρίκαλα που ζει και σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα θα ήθελε στο κέντρο της πόλης να υπάρχει δωρεάν ίντερνετ για όλους, όπως συμβαίνει στα Τρίκαλα αλλά και καλύτεροι ποδηλατόδρομοι για όσους κυκλοφορούν με ποδήλατο ή πατίνι. Δυσάρεστο για τον ίδιο είναι το θέμα της εγκληματικότητας και της παρουσίας ναρκωτικών σε περιοχές όπως η Ρωμαϊκή Αγορά και η Ροτόντα.

Ο κ. Γιώργος Λιάνος που σπουδάζει επίσης στη Θεσσαλονίκη θεωρεί πως η πόλη «νοσεί» λόγω της έλλειψης πρασίνου και θα ήθελε να δει περισσότερα πάρκα στον αστικό ιστό. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δεν μου αρέσει που η Θεσσαλονίκη σήμερα δεν έχει πολλούς χώρους πρασίνου. Θα έπρεπε να έχει περισσότερους. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να αξιοποιηθεί και η ΔΕΘ. Το να γίνει η ΔΕΘ μητροπολιτικό πάρκο πρασίνου νομίζω ότι θα ήταν μια καλή ιδέα. Επίσης όπως είναι το Αττικό Πάρκο στην Αθήνα με ζώα, πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο εκεί. Δεν έχουμε ανάλογο πάρκο στη Θεσσαλονίκη».

Ενώ ερωτηθείς σχετικά με το τι θα ζητούσε από το νέο δήμαρχο, απαντά πως θα ήθελε «να αφουγκράζεται περισσότερο τι θέλει η νεολαία της πόλης και να τη στηρίζει με μέριμνα και δράσεις».

Την αποσυμφόρηση του κέντρου από οχήματα βλέπει ο κ. Νίκος Λιαμάδης ως ένα στοιχείο που θα αλλάξει την εικόνα της Θεσσαλονίκης προς το καλύτερο. Ο νεαρός Θεσσαλονικιός θεωρεί πως αν οι αστικές συγκοινωνίες ήταν πιο σύγχρονες και λειτουργικές, πολλοί θα επέλεγαν λεωφορείο αντί για το αυτοκίνητο στις μετακινήσεις τους.

«Πιστεύω πως αν υπάρξει ανάπτυξη στον ΟΑΣΘ, ο κόσμος δει βελτίωση και δει ότι δεν χρειάζεται να στριμώχνεται, θα λυθεί το κυκλοφοριακό της πόλης. Θα λέει πως είναι καλύτερα να πάει με λεωφορείο στο κέντρο για να γλιτώσει χρήματα και χωρίς ταλαιπωρία για πάρκινγκ. Και στο περιβάλλον θα υπάρξει αντίκτυπος. Τα δρομολόγια ανά 45 λεπτά δεν βολεύουν κανέναν», σημειώνει.

Παράλληλα θα ήθελε να δει ουσιαστικές λύσεις στο θέμα της καθαριότητας. Όπως επισημαίνει, «το να βλέπεις σκουπίδια κάτω συνέχεια είναι άσχημη εικόνα. Επηρεάζει την ψυχολογία σου».

Στο θέμα της καθαριότητας στέκεται και ο κ. Ηλίας Αλειφέρης. «Είναι άσχημο να βλέπεις τόσα σκουπίδια. Θα ήθελα να γίνει καλύτερη η εικόνα της πόλης για να αναπτυχθεί παραπάνω και ο τουρισμός», εξηγεί από την πλευρά του. «Βλέπουμε να κάνουν έργα πριν από τις εκλογές για να φανεί ότι κάνουν κάτι», συμπληρώνει.

Αναφορικά με το θέμα του μετρό τονίζει πως ως κάτοικος της δυτικής Θεσσαλονίκης, δεν θα ωφεληθεί σημαντικά από τη λειτουργία του. Πάντως θα ήθελε να επεκταθεί το μετρό και στη δυτική πλευρά της πόλης.

Ο κ. Βασίλης Σαρηγιαννίδης, επίσης κάτοικος των δυτικών, που μετακινείται με αυτοκίνητο, επιθυμεί να βρεθεί λύση με το θέμα της στάθμευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Σημειώνει χαρακτηριστικά πως «τις ώρες αιχμής στην πόλη κατεβαίνεις κάτω με το αυτοκίνητο και είναι πολύ δύσκολο να βρεις πάρκινγκ. Και τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα για τον κόσμο που έχει η Θεσσαλονίκη».

Πηγή: karfitsa.gr

Τοπικά Νέα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Τοπικά Νέα: Περισσότερα άρθρα