Site icon NewsIT
10:04 | 14.07.21

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2021: Οι πρώτοι των πρώτων καθηλώνουν – «Η πειθαρχία δεν ήρθε τυχαία»

Αποτελέσματα Πανελληνίων 2021: Οι πρώτοι των πρώτων καθηλώνουν – «Η πειθαρχία δεν ήρθε τυχαία»
Newsit Newsroom

Έβαλαν υψηλούς στόχους και τους πέτυχαν, μαθητές και μαθήτριες από τη Φθιώτιδα που συμμετείχαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2021.

Με το νέο σύστημα και τη μοριοδότηση που προβλέπεται ανά πεδίο, υπήρξαν παιδιά που ξεπέρασαν ακόμη και τα 19.000 μόρια, ενώ «αριστούχοι» με μόρια πάνω από 18.000 είναι περισσότερα από 40 παιδιά από τα 1.335 που δήλωσαν συμμετοχή από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Στη Φθιώτιδα την υψηλότερη βαθμολογία φαίνεται να συγκεντρώνει η μαθήτρια του 1ου Γενικού Λυκείου Λαμίας, Ιωάννα Κατσούλα που έχει επιλέξει την Ομάδα Σπουδών Υγείας, με την εντυπωσιακή επίδοση των 19.255 μορίων!

Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν στη διάθεση των βάσεων δεδομένων, μόλις έξι ακόμη άτομα σε όλη την Ελλάδα έχουν σημειώσει ανάλογη επίδοση στο 3ο πεδίο, με περισσότερα από 19.250 μόρια και η Ιωάννα που είχε στόχο την Ιατρική Αθηνών, είναι μέσα σε αυτά.

Οι βαθμοί της: Βιολογία: 19,3, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: 18,0, Φυσική: 19,7 και Χημεία: 19,8. «Όνειρο ζωής που ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω!», θα πει στο lamiareport.gr, η Ιωάννα και θα προσθέσει: «Πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να ελκύεται από την ιατρική επιστήμη και να πειραματίζεται με αυτήν. Μεγαλώνοντας ένιωθα ήδη από τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου κατασταλαγμένη σε σχέση με την μελλοντική επαγγελματική μου ενασχόληση.

Παρακινουμένη από την επιθυμία αυτή από νωρίς επικεντρώθηκα στην ιατρική. Δεν ήταν κάτι που κατάφερα σε ένα χρόνο και φυσικά δεν θα πω ότι δε στερήθηκα, όλα όμως έγιναν με μέτρο. Ως αθλήτρια πολεμικών τεχνών είχα μάθει στην πειθαρχία. Δύσκολη χρονιά με τηλεκπαίδευση, άγχος και κούραση. Παρόλ’ αυτά με σταθερό πρόγραμμα, οργάνωση και θετική σκέψη σήμερα είμαστε εδώ.

Εκτός από τον προσωπικό μόχθο και τον χρόνο που θυσίασα για την επίρρωση του στόχου μου, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στην οικογένειά μου, στη μητέρα και στα αδέρφια μου που πάντα έχουν την αγκαλιά τους ανοιχτή αλλά και στον πατέρα μου που υπήρξε το πρότυπο μου στην  επιλογή αυτή (Σ.LR: Πατέρας της είναι ο γνωστός καρδιολόγος Τριαντάφυλλος Κατσούλας). Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τους καθηγητές μου για την συνεισφορά τους στον πολυετή αγώνα μου.  Τέλος ως αποσκευές μου σε αυτό το ταξίδι των Πανελλαδικών ήταν η υπομονή, η επιμονή και η προσήλωση… στο όνειρό μου!».

Κωνσταντίνος Στεργίου: Από το Μουσικό Σχολείο στη Νομική

Εξαιρετική επίδοση στην Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών, είχε ο μαθητής του Μουσικού Σχολείου Λαμίας Κωνσταντίνος Στεργίου που έχει ως στόχο τη Νομική. Με καταγωγή από το Άνυδρο Στυλίδας, τα Λυκειακά χρόνια μετακόμισαν οικογενειακώς στη Λαμία και ο νεαρός Κωνσταντίνος έδειξε τις μεγάλες του δυνατότητες σπάζοντας τα κοντέρ με 19.139 μόρια, βάζοντας το όνομά του στο 0,3% των μαθητών που έπιασαν πάνω από 19.000 στο 1ο πεδίο!

Οι βαθμοί του: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: 19,1, Αρχαία Ελληνικά: 18,1, Κοινωνιολογία: 20, Ιστορία: 19,8. «Το ταξίδι προς την επιτυχία δεν είναι εύκολο, αλλά ούτε και ακατόρθωτο», λέει ο Κωνσταντίνος που επιμένει στην… «κοινότυπη», όπως την χαρακτηρίζει ο ίδιος φράση “είχα πρόγραμμα”, το οποίο όμως αποτελεί τελικά ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας:

«Προσωπικά, η προετοιμασία μου για τις Πανελλαδικές εξετάσεις δεν περιελάμβανε ατελείωτες ώρες διαβάσματος. Μάλιστα, ο χρόνος που αφιέρωνα στη μουσική αλλά και οι βόλτες με τους φίλους διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στη διαχείριση του άγχους και της εξάντλησης στο καθημερινό μου πρόγραμμα. Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι Πανελλαδικές δεν απαιτούν την αποκοπή μας από τον έξω κόσμο, αλλά την καλύτερη επικοινωνία με τον εσωτερικό μας κόσμο. Με αυτοέλεγχο, μετριοφροσύνη και θάρρος είμαστε ικανοί να σχεδιάζουμε όνειρα και να τα υλοποιούμε.

Φυσικά, σε ολόκληρη τη μαθητική μου πορεία είχα ως στήριγμα τους γονείς μου και τους καθηγητές μου, τόσο στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας όσο και στα Φροντιστήρια ‘’Βαγγέλης Στεφανής’’ και τους ευχαριστώ θερμά γι’ αυτό! Οι γονείς μου, ως αγρότες, είναι αυτοί οι οποίοι μου έμαθαν να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις, ενώ οι καθηγητές μου είναι αυτοί οι οποίοι με αληθινή αγάπη με οδήγησαν στον κόσμο της γνώσης.

Click4more: Αποτελέσματα Πανελληνίων: Η στιγμή που έρχεται το SMS της επιτυχίας – Συγκινητικό βίντεο

Καταληκτικά, θα ήθελα να επισημάνω στους νέους υποψηφίους ότι οι Πανελλαδικές δεν είναι μόνο εξετάσεις γνώσεων, αλλά και εξετάσεις ψυχολογίας. Το διάβασμα για την επιτυχία δεν είναι αγγαρεία ή υποχρέωση, παρά ο προσωπικός μας αγώνας να κάνουμε την υπέρβαση. Η αγάπη για τη γνώση αλλά και η πίστη στις δυνάμεις μας είναι η πραγματική επιτυχία, ανεξαρτήτως βαθμών και αποτελεσμάτων!»

Θάνος Πατάγιας: Στη Σχολή Ικάρων με πάνω από 19.000 μόρια

Ένα ακόμη παιδί του 1ου Γενικού Λυκείου Λαμίας, ξεπέρασε τα 19.000 μόρια. Πρόκειται για τον Θάνο Πατάγια που ζητούσε μια θέση στη Σχολή Ικάρων και με την βαθμολογία του ανοίγει… τα φτερά του για Στρατιωτικός Μηχανικός Αεροσκαφών (ΣΜΑ).

Η επίδοση του στο 2ο πεδίο, είναι  19.001 μόρια και στατιστικά ανήκει στο 0,15% των μαθητών που πέτυχαν κάτι ανάλογο από τους 15.187 που διαγωνίστηκαν σε αυτό! Οι βαθμοί του: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: 16,8, Μαθηματικά: 19,4, Φυσική: 19,7, Χημεία: 19,6.

«Με βάση την δική μου εμπειρία μπορώ να  αναφέρω  ότι τα βασικότερα στοιχεία που με βοήθησαν να  αποδώσω ήταν το καθημερινό πρόγραμμα που είχα, το οποίο  είχα προνοήσει να μην ήταν ασφυκτικό, η ενασχόληση μου με τον αθλητισμό, η οποία αντιστάθμιζε την κούραση του διαβάσματος καθώς και μια βόλτα, η οποία πάντα ήταν εφικτή. Επιπλέον, η καλή σχέση με τους καθηγητές και ταυτόχρονα η στήριξη των αγαπημένων μου προσώπων ήταν εξίσου σημαντική αφού λειτουργούσε ως ένα συνεχές κίνητρο.

Οι πανελλήνιες είναι  μια διαδικασία  από μόνη της πιεστική, αλλά η διαχείριση του χρόνου και της ψυχολογίας είναι υποκειμενική. Όποτε ως συμβουλή που θα έδινα σε κάποιον που δίνει φέτος ή θα δώσει μελλοντικά πανελλήνιες είναι το συστηματικό και απαιτούμενο διάβασμα χωρίς όμως την παραμέληση προσωπικών ενδιαφερόντων, καθώς μόνο με την καλή ψυχολογία μπορεί ο κάθε μαθητής να αποδώσει στο μέγιστο δυνατό».

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version