ότι θα παραδοθούν στο σύνολό τους, μέσα στο καλοκαίρι. Το Πάσχα, για το οποίο μιλά συνεχώς το τελευταίο διάστημα ο Υπουργός Υποδομών, στην Ιόνια Οδό, θα προσθέσει μόνο μερικά χιλιόμετρα.. Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι θα αποδοθεί το τμήμα της Γαβρολίμνης ενώ τα μέτωπα στο Μενίδι και στο βόρειο τμήμα μένουν ανοιχτά. Ημιτελή τμήματα θα υπάρχουν και στην Ολυμπία Οδό, τον δρόμο δηλαδή Ελευσίνας- Κορίνθου- Πατρών.
Έτσι οι οδικοί άξονες, οι οποίοι ξεκίνησαν το 2007 με την υπογραφή των συμβάσεων, δέκα χρόνια μετά και ύστερα από πολλές περιπέτειες, φτάνουν στο τέλος τους. Καταληκτική ημερομηνία είναι ο Αύγουστος και τότε αναμένεται να είναι σε πλήρη λειτουργία και οι σταθμοί διοδίων που θα εκτοξεύσουν το κόστος της διαδρομής. Το ταξίδι από τα Γιάννινα προς την Αθήνα, θα συντομεύσει τουλάχιστον κατά μιάμισι ώρα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα γίνεται με ασφάλεια, καθώς η εθνική καρμανιόλα θα αποτελεί παρελθόν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους, περίπου 400 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων (Ιόνια και Ολυμπία) τα οποία θα διανύουν καταβάλλοντας ένα αρκετά υψηλό κόστος. Το κόστος έχει υπολογιστεί σε περίπου 6,2 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Το ύψος των διοδίων που θα πρέπει να καταβάλει κάποιος από την Αθήνα μέχρι τα Γιάννινα υπολογίζεται στα 37 ευρώ! Από Αθήνα μέχρι Ρίο, το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ. Η χρήση της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου είναι 13,30 ευρώ. Από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα τα διόδια θα έχουν κόστος 12 ευρώ. Από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο θα λειτουργήσουν τέσσερις σταθμοί διοδίων.
Δύο από τους τέσσερις θα βρίσκονται στην γεωγραφική ενότητα της Ηπείρου και οι υπόλοιποι στην Αιτωλοακαρνανία. Σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν στο Τέροβο, στο Κομπότι, στο Αγγελόκαστρο και στην Κλόκοβα. Επομένως, το συνολικό κόστος του ταξιδιού Αθήνα – Ιωάννινα θα ανέρχεται στα 36,80 ευρώ
Πηγή: epiruspost.gr