Ο Αυλώνας στο επίκεντρο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, καθώς τα κενά ασφαλείας σε μια κεντρική σιδηροδρομική διάβαση παραμένουν. Την ευθύνη έχουν άντρες ιδιωτικής εταιρείας που έχουν εκπαιδευτεί για δύο μήνες…
Κενό ασφαλείας διαπιστώνεται στη φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση στον Αυλώνα, καθώς την ευθύνη για να ανεβοκατεβάζουν, χειροκίνητα, τις μπάρες ασφαλείας όταν πλησιάζει τρένο, δεν την έχουν σιδηροδρομικοί, αλλά υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης με δίμηνη μόλις εκπαίδευση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ειδοποιούνται για την κίνηση των τρένων από έναν απαρχαιωμένο ηλεκτρολογικό πίνακα που λειτουργεί με λάμπα πυρακτώσεως και κάποιες φορές σε συνεννόηση μέσω ασυρμάτου με τον μηχανοδηγό και τον σταθμάρχη. Όπως ανέφεραν, χρειάζεται ακόμη και εμπειρικά να μετράνε το χρόνο και να υπολογίζουν σε ποιο σημείο βρίσκεται η αμαξοστοιχία ώστε να κατεβάσουν τις μπάρες
Καθημερινά από τη συγκεκριμένη διάβαση περνούν δεκάδες τρένα τα οποία είτε εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, είτε τρένα του Προαστιακού, τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα.
Η διάβαση φυλάσσεται από μπάρες τις οποίες ανεβοκατεβάζει ένα άτομο το οποίο με τη μανιβέλα και χειροκίνητα μόλις έρχεται τρένο, τις κατεβάζει προκειμένου να σταματήσουν τα αυτοκίνητα στη διάβαση.
Την ευθύνη του και τον έλεγχο της γραμμής και της διάβασης πριν από δύο χρόνια την είχαν εργαζόμενοι του ΟΣΕ, άνθρωποι οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί για να ελέγχουν πότε θα κατεβάσουν τις μπάρες. Ωστόσο, τα δύο τελευταία χρόνια εργάζονται στη διάβαση και εκτελούν βάρδιες άτομα από μια ιδιωτική εταιρεία σεκιούριτι, τα οποία με μόλις δύο μήνες εκπαίδευση έχουν αναλάβει να συνεννοούνται με το σταθμάρχη, με τον μηχανοδηγό και να ανεβοκατεβάζουν τις μπάρες σε περίπτωση που διέρχεται τρένο προκειμένου να κατέβει η μπάρα και να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα με διερχόμενο αυτοκίνητο.