Ο Φίλιππος Σκαμπαρδώνης, δικηγόρος της οικογένειας της Κορίνας μίλησε στο newsit.gr για τις διαρκείς ανατροπές στην υπόθεση του τροχαίου στην Γαύδο.
«Οι τοξικολογικές του 40χρονου ήταν θετικές σε φάρμακα και ναρκωτικές ουσίες», λέει στο newsit.gr o Φίλιππος Σκαμπαρδώνης δικηγόρος της οικογένειας της Κορίνας που έχασε τη ζωή της σε ένα περίεργο, όπως φαίνεται όσο περνούν οι ημέρες, τροχαίο, στο Βαθύ Σελί της Γαύδου.
Όπως συνεχίζει να λέει: «Διάβασα τα πορίσματα της δικογραφίας, των πραγματογνωμόνων και την έκθεση της τροχαίας. Περιγράφονται όλα, καρέ-καρέ με λεπτομέρειες. Επ’ ουδενί λοιπόν δεν ισχύουν τα όσα ισχυρίστηκε αρχικά αλλά και μεταγενέστερα ο οδηγός».
Ο κος Σκαμπαρδώνης μάλιστα λέει ότι βάση πληροφοριών του, η Κορίνα και ο 40χρονος δεν είχαν σχέση.
Κάτοικος του νησιού που μιλάει στο newsit.gr υπό το καθεστώς της ανωνυμίας, επιβεβαιώνει την παραπάνω υπόθεση: «Ζήτημα να έκαναν η Κορίνα και ο 40χρονος λίγη περισσότερη παρέα τον τελευταίο έναν μήνα. Επίσης η Κορίνα δεν είχε δώσει ποτέ δείγματα καταχρήσεων. Σπούδαζε, έκανε τις εργασίες της για το πανεπιστήμιο, ήταν οργανωμένο κορίτσι».
Οι δοκιμές των αξιωματικών της Τροχαίας Χανίων πάνω από το γκρεμό
«Για να λυθεί ένα χειρόφρενο χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση», λέει ο κος Σκαμπαρδώνης και για άλλο ένα από τα σημεία-κλειδιά του τροχαίου, και προσθέτει: «Υπάρχει button (κουμπί) στο χειρόφρενο. Σηκώνεται το κουμπί και ασφαλίζει και μετά απασφαλίζει πάλι με πάτημα του κουμπιού. Από μόνο του είναι αδύνατον να λυθεί». Ο δικηγόρος τονίζει ότι ειδικά το παραπάνω στοιχείο οδηγεί στο συμπέρασμα πως το αυτοκίνητο βρισκόταν εν κινήσει και συνεχίζει να δίνει λεπτομέρειες για τα τεστ που έκανε η Τροχαία για να διαπιστώσει τι μπορεί τελικά να συνέβη.
«Στην έναρξη του γκρεμού υπάρχει ένας σωλήνας υδροφόρος με διάμετρο όσο ένα μεγάλο μπουκάλι νερού. Οι ίδιοι οι αξιωματικοί που διενεργούν την προανάκριση στην τροχαία Χανίων έκαναν πολλές δοκιμές με δικό τους υπηρεσιακό αυτοκίνητο, μεγαλύτερης μάλιστα ιπποδύναμης, αμάξι turbo, 1800 κυβικών για να δουν τι απ’ όσα λέει ο 40χρονος ισχύει. Έκαναν δοκιμές με σβηστό κινητήρα και αφήσαν το αυτοκίνητο να τσουλήσει και δύσκολα κύλησε. Η επικλινότητα είναι απειροελάχιστη στο πλάτωμα αυτό. Είναι της τάξης 1, 2 μοιρών. Οι αξιωματικοί σπρώξανε επίσης το αυτοκίνητο χωρίς πάτημα του γκαζιού και σταμάτησε προ του υδροφόρου ορίζοντα, δεν υπερπήδησε το σωλήνα και το αμάξι έσβησε. Στη συνέχεια έβαλαν δευτέρα, χωρίς να βάλουν καθόλου γκάζι. Τα ίδια συμπεράσματα. Για να υπερπηδηθεί λοιπόν ο σωλήνας πρέπει κάποιος να πατήσει γκάζι εν κινήσει. Αυτό είναι το πόρισμα των ειδικών.
Και φυσικά, πάλι σύμφωνα με το πόρισμα, τα καθίσματα ήταν όρθια και όχι κεκλιμένα σε ύπτια θέση όπως ισχυρίστηκε ο οδηγός. Το δικό του κάθισμα ήταν σε όρθια θέση ενώ του συνοδηγού πολύ ελαφρώς κεκλιμένο όπως είναι πάντα ένας συνοδηγός σε θέση ταξιδιού, με 5 μόλις μοίρες κλίση».
H αμφιβολία για την άνοδο από τον γκρεμό
Άλλο ένα κομβικό σημείο στο οποίο εστιάζει ο κος Σκαμπαρδώνης είναι η ικανότητα του 40χρονου να ανέβει τον γκρεμό, μέσα στην βαθιά νύχτα και στην κατάσταση στην οποία βρισκόταν. Όπως λέει στο newsit.gr ο δικηγόρος, «Είχα μια συνομιλία με τον γιατρό που διενέργησε την ιατροδικαστική εξέταση του 40χρονου. Με ενδιέφερε συγκεκριμένα να μου πει σε τι κατάσταση ήταν οι πατούσες του. Για τις βλάβες στο κεφάλι του μου είπε ότι ήταν ανεπαίσθητες/ επιδερμικές και μου ανέφερε τα δύο σπασμένα πλευρά στη δεξιά του πλευρά του σώματος και στον θώρακα. Ο ίδιος ο 40χρονος όμως ισχυριζόταν ότι ήταν γυμνά τα πόδια του όταν ανέβαινε τον γκρεμό. O ιατροδικαστής όμως μου είπε: «στις πατούσες δεν διαπίστωσα τίποτα». Ισχυρίστηκε λοιπόν ο 40χρονος ότι ανήλθε μέσα από μια ακανθώδη διαδρομή με φερτά υλικά, με κοφτερές πέτρες , και με σκουπίδια, χωρίς να τραυματιστούν τα πόδια του. Πως είναι δυνατόν, ένας άνθρωπος υπό την επήρεια ναρκωτικών και φαρμάκων και όχι με την απαιτούμενη εκγύμναση, να μπορέσει με γυμνά χέρια και χωρίς τη βοήθεια τρίτου προσώπου ή σχοινιών να ανέλθει αυτή τη διαδρομή 120 μέτρων με επικλινότητα σε ορισμένα σημεία της τάξης των 90 μοιρών και τα πόδια του να μην έχουν ούτε ένα σημάδι. Πρέπει επιτέλους ο 40χρονος να ‘ξεκουμπωθεί’ και να μας πει την αλήθεια».
Που εστιάζει τώρα ο δικηγόρος
Με την έκθεση της τροχαίας να έχει δώσει κατά τον ίδιο ισχυρά και ξεκάθαρα στοιχεία ότι η κατάθεση του οδηγού δεν ευσταθεί, ο δικηγόρος της οικογένειας εστιάζει τώρα στο έτερο κομμάτι που κατά τον ίδιο ενδιαφέρει πολύ την οικογένεια. Όπως εξηγεί ο κος Σκαμπαρδώνης: «Ήδη η δικογραφία έχει διαβιβαστεί στην εισαγγελία Χανίων και θα χρεωθεί σε δικαστικό λειτουργό για περαιτέρω προανάκριση για το ζήτημα των εγκληματικών παραλείψεων και των ολιγωριών των σωστικών συνεργειών. Μου είναι αδιανόητο να σκέφτομαι ότι η Κορίνα ήταν για 5-6 συναπτές ώρες αβοήθητη και κατέληξε μαρτυρικά. Άλλοι ζυγίζουν τα δεδομένα και άλλοι εφαρμόζουν το νόμο. Να δούμε λοιπόν τι θα αποφανθεί για όλα αυτά το δικαστήριο. Τα στοιχεία σε κάθε περίπτωση είναι συντριπτικά κατά του οδηγού. Κάτι άλλο συνέβη ή ο ίδιος δεν είχε διόλου συναίσθηση των πεπραγμένων του».
Μάλιστα προς αυτήν την κατεύθυνση, των αμελειών δηλαδή στο κομμάτι διάσωσης της κοπέλας, φαίνεται να έχουν ήδη κληθεί άνθρωποι του νησιού που συμμετείχαν στην επιχείρηση διάσωσης ή βρίσκονται σε θέση ευθύνης στην Γαύδο, για να καταθέσουν.