Το Intercity 55 ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με μόλις 53 επιβάτες. Μηχανοδηγοί αλλά και άνθρωποι που αποφάσισαν να ταξιδέψουν έκαναν δηλώσεις…
Ένα και πλέον μήνα μετά την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, το Intercity 55 ξεκίνησε το πρωί για το ταξίδι Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Είναι το πρώτο τρένο που θα κάνει το ταξίδι μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα που άφησε πίσω 57 νεκρούς, τραυματίες και μια χώρα βαθιά πληγωμένοι. Ταξιδιώτες αλλά και μηχανοδηγοί εμφανίζονται βέβαιοι πως όλα θα πάνε καλά. Στο μυαλό τους, υπάρχουν πάντα οι θλιβερές εικόνες του δυστυχήματος που έκαναν το γύρο του κόσμου. Τα μέτρα ασφαλείας είναι αυξημένα και ο σχεδιασμός του ΟΣΕ συνεχίζεται μέχρι την επιστροφή στην πλήρη κανονικότητα.
Με πρόσθετα μέτρα ασφάλειας και χαμηλότερες ταχύτητες ξεκινούν σήμερα τα επιβατικά δρομολόγια στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Οι πολίτες από ότι φαίνεται είναι ακόμη διστακτικοί και μουδιασμένοι λόγω του σιδηροδρομικού δυστυχήματος που σημειώθηκε στα Τέμπη, μόλις έναν μήνα νωρίτερα.
Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες του newsit.gr, η επιβατική αμαξοστοιχία Intercity 55 από Θεσσαλονίκη για Αθήνα ξεκίνησε στις 10:08, με 53 άτομα, ενώ η συνολική χωρητικότητα του τρένου είναι περίπου 350 επιβάτες.
«Όλα καλά θα πάνε, δεν υπάρχει ανησυχία, επαγγελματίες είμαστε. Συνεχίζουμε με ασφάλεια» είπε χαρακτηριστικά ένας μηχανοδηγός λίγο πριν ανέβει στο τρένο, το οποίο αναμένεται να φτάσει στην Αθήνα περίπου στις 15:30.
Από την πλευρά τους οι επιβάτες εξέφρασαν την θλίψη τους για την σιδηροδρομική τραγωδία, ωστόσο ανέφεραν πως αισθάνονται αισιόδοξοι πως το δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί χωρίς προβλήματα.
Σημειώνεται πως την προσεχή Παρασκευή 7 Απριλίου, εντάσσονται στο πρόγραμμα το δεύτερο ΙC Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα, τα δρομολόγια του Προαστιακού της Αθήνας στο τμήμα Πειραιάς-Μαγούλα-Πειραιάς, καθώς και το δρομολόγιο Αθήνα-Λειανοκλάδι-Αθήνα.
Την Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου προστίθεται στα δρομολόγια, το τρίτο IC Αθήνα – Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Παράλληλα θα ανακοινωθούν εντός των ημερών τα δρομολόγια στις γραμμές Λάρισα-Βόλος, Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα και Θεσσαλονίκη-Λάρισα.
Με το νέο σχεδιασμό η ταχύτητα του τρένου δεν θα υπερβαίνει τα 80 έως 100 χιλιόμετρα, θα υπάρχουν στις θέσεις τους δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό, θα γίνονται για αρχή περιορισμένα δρομολόγια και θα υπάρχουν συνοδοί σε κάθε τρένο.
Ρεπορτάζ: Άγγελος Λαμπίδης