του σιδηρόδρομου, εξαιτίας του εκτροχιασμού της εμπορικής αμαξοστοιχίας το απόγευμα της Δευτέρας (18/9) μεταξύ Τιθορέας και Αμφίκλειας. Οι εικόνες είναι από τη μετεπιβίβαση των επιβατών από και προς Λιανοκλάδι στις 3:15 τα ξημερώματα της Τρίτης.
Η ουρά ήταν απίστευτη και δεν έλειψε κι ο εκνευρισμός, καθώς κάποιοι από αυτούς δε γνώριζαν όταν προγραμμάτιζαν την μετακίνησή τους με βραδυνή αμαξοστοιχία. Πολύς κόσμος επιλέγει τα βραδυνά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Αθήνα ακριβώς για να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα κίνησης!
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που εκδόθηκε λίγο μετά τον εκτροχιασμό το απόγευμα της Δευτέρας το πρόβλημα χαρακτηριζόταν ως προσωρινό, αφήνοντας όμως να εννοηθεί ότι σύντομα θα αποκατασταθεί. Αντίθετα το ρεπορτάζ έκανε λόγο από την πρώτη στιγμή για μεγάλο πρόβλημα.
Γεγονός είναι ότι όλα τα συνεργεία του ΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δουλεύουν όλο αυτό το διάστημα πάνω στη γραμμή και στην απομάκρυνση των εκτροχιασμένων βαγονιών προκειμένου να δοθεί και πάλι σε κυκλοφορία. Παραμένει ωστόσο ως το παρθενικό πρόβλημα της νέας διεύθυνσης των σιδηροδρόμων Ελλάδας υπό Ιταλική σημαία…
Καλώς εχόντων των πραγμάτων η απογευματινή αμαξοστοιχία IC 58 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και η αντίστοιχη IC 59 από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, θα ταξιδέψουν χωρίς λεωφορεία στο ενδιάμεσο Τιθορέας – Λιανοκλαδίου.
Πηγή: lamiareport.gr