Ως περιοχή μελέτης ορίζεται η κεντρική περιοχή του Δήμου που περιβάλλεται από τις οδούς Ηρώων Πολυτεχνείου, Λαγού, Τάκη Τσόγκα (πρώην Καλλιθέας), Γεωργιάδου και Αεροδρομίου. Επίσης, στην περιοχή μελέτης, περιλαμβάνεται η περιοχή βόρεια του Σταθμού του ΟΣΕ, η οποία περιβάλλεται από τις οδούς Φαρσάλων, Ηρώων πολυτεχνείου, Βόλου, Σαπφούς, Παλαιολόγου και Πτολεμαίου.
“Ανοίγει ένα τεράστιο ζήτημα παρεμβάσεων, με βασικό στόχο την δημιουργία πεζοδρόμων και δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, που τα αυτοκίνητα κινούνται με προτεραιότητα στους πεζούς και τους ποδηλάτες, δημιουργώντας πυρήνες στο κέντρο, που έχουν τα στοιχεία της γειτονίας που για χρόνια έχει χάσει η πόλη» είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Καλογιάννης. Επεσήμανε πως «οι κατευθύνσεις που δόθηκαν στην μελέτη συνδέονται με την δέσμευσή μας για περιορισμό της χρήσης του ΙΧ στο κέντρο της πόλης» και συμπλήρωσε ότι στόχος είναι «να δώσουμε την δυνατότητα στον πολίτη να περπατήσει. Περπάτημα εύκολο και γρήγορο για τον προορισμό του πολίτη, γιατί οι αλλαγές αυτές αφορούν την ζωή μας και όχι το αυτοκίνητο”.
Να σημειωθεί πως αντικείμενο της μελέτης, σύμφωνα με το σχέδιο που δημοσιεύτηκε, είναι η κυκλοφοριακή οργάνωση του τοπικού οδικού δικτύου της περιοχής μελέτης, με σκοπό τη μείωση των διαμπερών κινήσεων και της ταχύτητας κίνησης των οχημάτων μέσα από τις γειτονιές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ