Με βραβεύσεις από τη Google το ελληνικό social media app “Gospic” κατάφερε να μπει σε χιλιάδες κινητά της Ευρώπης και της Αμερικής. Υπάρχουν περισσότεροι από 2.9 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών δικτυών και η πρωτοποριακή ιδέα του “Gospic” έχει την δυνατότητα να απευθυνθεί σε ένα τεράστιο ποσοστό αυτής της αγοράς.
Τι είναι όμως το Gospic; Οι χρήστες μοιράζονται θολωμένες φωτογραφίες και πρέπει να μαζέψουν έναν αριθμό Like σε συγκεκριμένο χρόνο για να εμφανιστούν! Το πρωτοποριακό του concept, είναι ο λόγος της επιτυχίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Από την αρχή σχεδιάζαμε για το πως θα μπορέσουμε να επεκταθούμε παγκοσμίως, γι’ αυτό βγάλαμε την εφαρμογή και στα Αγγλικά. Τα μέλη της ομάδας μας έχουν γνώση για την παγκόσμια αγορά, και ό,τι μελέτη έχουμε κάνει για το μέλλον έχει γίνει με βάση την απόκτηση παγκοσμίου κοινού”, ανάφερε ο Αλκιβιάδης Πανανακάκης.
Επιπλέον, όταν πας να επιχειρήσεις κάτι τόσο τολμηρό είναι σημαντικό να ξέρεις ότι έχεις την υποστήριξη της Αμερικής, της χώρας όπου βρίσκεται το κέντρο της τεχνολογίας. “Έχουμε μεγάλη υποστήριξη από τις Ηνωμένες Πολιτείες καθώς έχουμε παραβρεθεί σε κάποια από τα μεγαλύτερα συνέδρια τεχνολογίας, και έχουμε συνεργάτες που μας πιστεύουν και βλέπουν τις προοπτικές του Gospic…
Αυτό που μου αρέσει σε αυτήν την χώρα είναι ότι σκέφτονται διαφορετικά, είναι πρόθυμοι να ρισκάρουν γιατί ξέρουν τα πλεονεκτήματα που θα κερδίσει η χώρα τους αλλά και όλη η ανθρωπότητα όταν κάποιες ιδέες πετύχουν, γι’ αυτό και δίκαια είναι πρώτοι στην καινοτομία” δήλωσε ο Άλκης.
Ο νεαρός Άλκης Πανανακάκης και η ομάδα του Gospic δείχνουν να έχουν όλα τα κατάλληλα όπλα για να πετύχουν και να καταφέρουν κάτι το οποίο θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα success stories που έχουν γραφτεί στην ιστορία της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.