Στον λογαριασμό του δικαιούχου πιστώθηκε το ποσό των 11.700 ευρώ όμως επειδή ο καταναλωτής είχε οφειλές προς τράπεζα, η τελευταία μονομερώς και χωρίς να προβεί σε καμία ενημέρωση έκανε ανάληψη του ποσού αυτού από τον καταθετικό του λογαριασμό και πίστωσε το δάνειο του καταναλωτή.
Ο παθών προσέφυγε στην Ένωση Καταναλωτών Καβάλας, η οποία με την σειρά της σε συνεργασία με τον ίδιο, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το Συνήγορο του Καταναλωτή, έλυσαν το πρόβλημα. Η τράπεζα αναγκάσθηκε να συμμορφωθεί και να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας, “η δυσκολία της συγκεκριμένης υπόθεσης ήταν ότι το ποσό ήταν μεγαλύτερο από εκείνο που σύμφωνα με τη νομοθεσία προστατεύεται. Το ποσό ήταν μεγάλο διότι καθυστέρησε η τακτική καταβολή της σύνταξης αναπηρίας λόγω των γνωστών προβλημάτων.
Με αφορμή την δικαίωση του καταναλωτή θέλουμε για μια ακόμη φορά να επισημάνουμε τις παράνομες πρακτικές των Τραπεζών οι οποίες ακόμη και σε περίοδο κρίσης και παρά τις ενισχύσεις που έχουν λάβει κατά καιρούς από την Ελληνική πολιτεία, δηλαδή από τους ίδιους τους πολίτες και παρά τα υπερβολικά επιτόκια που εισπράττουν, συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο που τους στηρίζει”.
Πηγή: thrakitoday.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Θεσσαλονίκη: Τον έσφαξαν στην είσοδο του σπιτιού του και τον παράτησαν νεκρό μέσα σε μια λίμνη αίματος!
Ρόδος: Την έβαλε σπίτι και τη βίασε μπροστά σε δύο γυναίκες!
Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στη σελίδα “Τοπικά Νέα” του Newsit