σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Άγγελος Τσατσούλης στη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήγαγε η εταιρεία ICAP GROUP για λογαριασμό του Επιμελητηρίου και αφορούσε την ποιότητα των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια στα γεωγραφικά όρια της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.
Ο κ. Τσατσούλης επισήμανε ότι όταν μια μεγάλη γεωγραφική περιοχή όπως αυτή της Καβάλας και της Θάσου με το 72% του ΑΕΠ να απορρέει από τον τουρισμό παρουσιάζει πτώση της τάξης του 30% στις κρατήσεις των ξενοδοχειακών καταλυμάτων γίνεται αμέσως αντιληπτό τι σημαίνει για τα έσοδά του και την πορεία των επιχειρήσεών του.
Η μελέτη του Επιμελητηρίου πραγματοποιήθηκε τα έτη 2010 και 2011 και προσπαθεί να προσδιορίσει τον βαθμό ικανοποίησης από τα τουριστικά καταλύματα και τις υπηρεσίες που παρέχονται σ’ αυτά, την παροχή υπηρεσιών εστίασης, την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση, τις επιλογές εξόδου, τα πολιτιστικά αξιοθέατα και τις φυσικές ομορφιές.
Επιπλέον, η μελέτη διερευνά το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών από τις υφιστάμενες υποδομές, όπως δρόμοι, μέσα μεταφοράς, καθαριότητα και τις προθέσεις προτίμησης της Περιφερεαικής Ενότητας Καβάλας ως προορισμοί διακοπών στο μέλλον.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 46% των ερωτηθέντων, επέλεξε ως προορισμό των διακοπών του περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, μέσω σύστασης του φιλικού περιβάλλοντος, ένα ποσοστό 18% περίπου, επέλεξε τον τόπο προορισμού μετά από έρευνα στο internet, ενώ ένα 10% από τουριστικό πράκτορα κι ένα άλλο 4% επέλεξε την Καβάλα ως τόπο διακοπών μέσω διαφημιστικών εντύπων. Ένα ποσοστό 30% έκανε την κράτησή του μέσω τηλεφώνου ή φαξ, και internet, ενώ ένα 16% μέσω τουριστικού πρακτορείου.