Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), «στο πλαίσιο του εποπτικού και συντονιστικού ρόλου αλλά και της ευθύνης του ΟΣΕΘ απέναντι στον μετακινούμενο πολίτη, πραγματοποιήθηκε επιτόπιος έλεγχος σε τερματικό χώρο της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όπου ήδη παραλήφθηκαν και αναμένουν το πράσινο φως να κυκλοφορήσουν 40 οχήματα της ΚΤΕΛ. Διαπιστώθηκε η τεχνική επάρκειά τους και ήδη συντονίζεται η ενσωμάτωση των εκδοτικών και επικυρωτικών μηχανημάτων και των συστημάτων τηλεματικής στα οχήματα».
Στην ίδια ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι «όλα τα οχήματα των ΚΤΕΛ είναι σύγχρονα, 90-95 θέσεων, είναι χαμηλά και διαθέτουν σύστημα εύχρηστης ράμπας ώστε να είναι άμεσα και απόλυτα προσβάσιμα από ΑμεΑ, εμποδιζόμενα άτομα, ηλικιωμένους, εγκύους κ.ά. δείχνοντας ευαισθησία και μέριμνα για τα άτομα με κινητικά προβλήματα».
Επισημαίνεται δε, ότι «με το στόλο του ΟΑΣΘ να βρίσκεται υπό κατάρρευση, ήταν μονόδρομος η επιλογή της ανάθεσης έργου και σύναψης σύμβασης του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης με την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (μαζί με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς) σχετικά με την επικείμενη παραχώρηση 25 γραμμών του ΟΑΣΘ, με 120 λεωφορεία, προς τα ΚΤΕΛ για δύο χρόνια».
Τα ΚΤΕΛ -προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση- ήδη εξυπηρετούν άλλες έξι γραμμές του ΟΑΣΘ από τον Μάιο 2019. Η σύμβαση πλέον βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ το υπό παραχώρηση έργο των 25 περιαστικών κυρίως γραμμών του ΟΑΣΘ καθορίστηκε από τον ΟΣΕΘ ως προς τα δρομολόγια κ.λπ. και κοστολογήθηκε στα 18.000.000 ευρώ το χρόνο (χωρίς τον ΦΠΑ), τα οποία ήδη εξασφαλίστηκαν. Το έργο θα πιστοποιείται από Ανεξάρτητο Ελεγκτή και οι πληρωμές θα καταβάλλονται μηνιαία κατόπιν ελέγχου του ΟΣΕΘ.