Εκατοντάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν το πρωί στο ύψος Πολυκάστρου επί της ΠΑΘΕ και κατέλαβαν το δρόμο για μία ώρα, διαμαρτυρόμενοι για την κακή κατάσταση του τμήματος του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο του Πολυκάστρου στο Κιλκίς έως την έξοδο για τα Μάλγαρα στη Χαλάστρα, μήκους 44 χιλιομέτρων.
Με κεντρικά συνθήματα «Όχι άλλο αίμα στην άσφαλτο» και «όχι άλλοι νεκροί, φτιάξτε δρόμο τώρα», οι κάτοικοι της περιοχής με πρωτοβουλία της Κίνησης Πολιτών Δήμου Παιονίας στο Κιλκίς, θέλησαν να εκφράσουν την αγανάκτησή τους για το τμήμα του δρόμου προς τους Ευζώνους που παραμένει ίδιος από το 1973 παρά το γεγονός, όπως υποστηρίζουν, ότι αποτελεί την κύρια οδική αρτηρία που συνδέει τη χώρα μας με τα Βαλκάνια, ενώ από αυτόν διέρχονται 8 εκατομμύρια οχήματα ετησίως.
«Δρόμος που είναι αμφίδρομος, με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και από ένα κομμάτι ΛΕΑ επίσης ανά κατεύθυνση, χωρίς στηθαίο στη μέση. Σε αυτό το κομμάτι δρόμου, δυστυχώς έχουμε θυσιάσει αρκετούς συνανθρώπους μας. Με 8 εκατομμύρια διελεύσεις αυτοκινήτων ανά έτος. Μιλάμε για ένα κομμάτι δρόμου-δολοφόνου που εδώ και 50 χρόνια τα μόνα έργα που έγιναν είναι τα μετωπικά διόδια που λειτουργούν στο ύψος των Ευζώνων», σχολίασε ο εκπρόσωπος της Κίνησης Πολιτών Δήμου Παιονίας, Μιχάλης Τσερνικούδης.
Οι κάτοικοι κάνουν λόγο για βαρύ φόρο αίματος, θυμίζοντας δεκάδες πολύνεκρα τροχαία δυστυχήματα. Στην κινητοποίηση διαμαρτυρίας των κατοίκων του Δήμου Παιονίας έδωσε το παρών και ο επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης «Αλληλεγγύη», περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, όπως είχε δεσμευτεί, «για να δοθεί λύση στο ζήτημα της ασφάλειας του οδικού άξονα Ευζώνων – Θεσσαλονίκης».
Για την αποκατάσταση του δρόμου που έχουν χάσει τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα περισσότεροι από 50 συνάνθρωποί μας τα τελευταία χρόνια, ο κ. Τζιτζικώστας είχε βεβαιώσει ότι θα στηρίξει το αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Τζιτζικώστας, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συνεχίσει να πιέζει την Πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες της και να υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο ζωής όχι μόνο για την Παιονία, αλλά για την Κεντρική Μακεδονία και τη χώρα συνολικά», ενώ δεσμεύτηκε ότι αμέσως μετά τις εκλογές θα αναλάβει διαπαραταξιακή πρωτοβουλία, σε συνεργασία με τον Δήμο Παιονίας και εκπροσώπους των κατοίκων, ώστε να συναντηθούν στην Αθήνα με τα αρμόδια υπουργεία και το ΤΑΙΠΕΔ, που έχουν την ευθύνη για την κατασκευή του έργου.
«Ενώ είναι τμήμα της εθνικής οδού Πάτρα- Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι, έμεινε έτσι. Είναι δρόμος “καρμανιόλα”, θρηνούμε κάθε χρόνο πολλά θύματα», είπε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης. Όπως επισήμανε ο κ. Βεργίδης. «υπάρχει ανάδοχός από το 2021 ωστόσο δεν έχει ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος. Συμφωνήσαμε σήμερα όλοι οι φορείς ο δήμος, η Περιφέρεια, οι βουλευτές, επικεφαλής παρατάξεων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να κατέβουμε στα υπουργεία να δούμε που κολλάει η υπόθεση, να διεκδικήσουμε προκειμένου να ξεμπλοκάρει και να αρχίσουν άμεσα έργα για έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο».