Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τον Μάιο του 2018 εκδόθηκαν 95.200 εισιτήρια, σε αντίθεση με τον αντίστοιχο μήνα του ’17 κατά τον οποία είχαν εκδοθεί 68.100 εισιτήρια.
«Τρομακτική» η άνοδος των επισκεπτών
«Χαρακτηρίζω την άνοδο “τρομακτική” με την καλή έννοια. Αποτυπώνει την καλή δουλειά που γίνεται για την προώθηση του πολιτιστικού μας προϊόντος διεθνώς» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αρχιφύλακας του Μουσείου Μανόλης Αποστολάκης, τονίζοντας πως οι επισκέπτες τουρίστες εκφράζουν τις καλύτερες εντυπώσεις για την Κνωσσό.
«Στην περίπτωση δε που συνοδεύονται από ξεναγό, το άκουσμα της ιστορίας του Ανακτόρου εντυπωσιάζει τους επισκέπτες και πολλοί είναι εκείνοι που υπόσχονται ότι θα ξανάρθουν» σημείωσε.
Εμπλοκή με το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Σχετικά με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο είχε προγραμματισθεί να ξεκινήσει σήμερα, Δευτέρα, ο κ. Αποστολάκης δήλωσε πως παρατηρήθηκε πρόβλημα στο σύστημα έκδοσης, κατά τη διάρκεια δοκιμής, την προηγούμενη εβδομάδα, από τεχνικούς που έφτασαν από την Αθήνα, αλλά εντός των επόμενων ημερών αναμένεται η αποκατάστασή του, προκειμένου να περιοριστεί το φαινόμενο των ουρών των επισκεπτών.
Σχετικά με την επάρκεια του προσωπικού, ο κ. Αποστολάκης ανέφερε ότι η Κνωσσός εξυπηρετείται από 15 άτομα μόνιμο προσωπικό, τα οποία συνδράμουν άλλα 20 άτομα ως εποχικό προσωπικό.
Για την καλοκαιρινή περίοδο η Κνωσσός λειτουργεί τις ώρες 08.00-20.00, ενώ από τον Οκτώβριο η λειτουργία θα συρρικνωθεί κατά μία ώρα, οπότε οι πύλες του ανακτόρου θα κλείνουν στις 19.00.
Τέλος ο κ. Αποστολάκης ζήτησε ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας για τις όμορες του ανακτόρου περιοχές, οι οποίες είναι στην αρμοδιότητα του δήμου, προκειμένου να μη δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις στους επισκέπτες. «Κάθε μέρα γίνεται καθαρισμός της περιοχής, αλλά εκτιμώ ότι ο δήμος θα πρέπει να ενισχύσει την ομάδα καθαριότητας, καθώς φαίνεται πως τα μέλη της δεν επαρκούν» είπε.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ