Site icon NewsIT
13:04 | 08.03.16

Κόρινθος: Χαμός στο facebook για την αποζημίωση πιτσαρίας σε πελάτισσα – Της έδωσαν 1.500€ μετά από καταγγελία!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Newsit Newsroom

Η δικαίωση της πελάτισσας έχει γίνει κεντρικό θέμα συζήτησης στο facebook και όχι μόνο - Η γνωστή αλυσίδα πιτσαρίας παραδέχθηκε το λάθος της...

Δικαιώθηκε καταναλώτρια που απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” καταγγέλλοντας εταιρεία τροφίμων για βλάβη που της προκάλεσε προϊόν της. Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια, έχοντας παραγγείλει πίτσα από κατάστημα γνωστής αλυσίδας, τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς. Για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη, απαιτήθηκαν, κατά τους ισχυρισμούς της, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ.

Η Αρχή προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που υπέστη η καταναλώτρια προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης, η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ.

Παράλληλα, δεσμεύθηκε να προβαίνει σε έλεγχο όλων των προσφερόμενων από αυτήν προϊόντων ελιάς, σε συνεργασία με τον προμηθευτή της, καθώς και ότι επέστησε την προσοχή του προσωπικού της, ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον ανάλογη περίπτωση πρόκλησης ζημίας.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version