Tο «Μένουμε Σπίτι» θέλει και μια δόση…καλοπέρασης, γι’ αυτό δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να παραγγείλουν από καταστήματα delivery, από το αγαπημένο τους φαγητό μέχρι και… καφέ.
Όπως λένε υπεύθυνοι καταστημάτων, στη…μάχη του delivery μπαίνουν ολοένα και περισσότεροι Θεσσαλονικείς, όλων των ηλικιών με αποτέλεσμα τα καταστήματα εστίασης που είχαν τη συγκεκριμένη υπηρεσία το προηγούμενο διάστημα να κάνουν «χρυσές δουλειές» προσθέτοντας στο πελατολόγιο τους και νέους πελάτες, που μέχρι πρότινος δεν έμπαιναν στη διαδικασία της παραγγελίας.
«Από το Σάββατο μέχρι και σήμερα καταγράφουμε αύξηση της τάξης του 20%. Το τηλέφωνο χτυπά συνεχώς με αυξητικούς ρυθμούς. Οι ώρες που επιλέγουν να παραγγείλουν οι περισσότεροι είναι το μεσημέρι, κάτι που στο παρελθόν δεν συνέβαινε ιδιαίτερα και το βράδυ, που ούτως η άλλως και στο παρελθόν ήταν ο κύριος όγκος της εργασίας μας. Ο κόσμος αποφεύγει να βγει και όσοι μάλιστα εργάζονται από το σπίτι, συχνά δεν προβαίνουν να μαγειρέψουν, όποτε είναι μια λύση η διανομή φαγητού κατ´ οίκον» λέει υπεύθυνος ψητοπωλείου.
Διαφορετική όμως είναι η εικόνα για τα εστιατόρια που προσέθεσαν, προ ημερών, το delivery, στις υπηρεσίες τους, ή απλά δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να περάσουν από το κατάστημα τους και να πάρουν πακέτο για το σπίτι.
«Τα καταστήματα που έκαναν και πριν delivery, σαφώς και έχουν αυξημένη κίνηση αυτό το διάστημα, όσοι όμως απλά δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να περάσουν από το κατάστημα τους και να πάρουν πακέτο για το σπίτι… βαράνε μύγες. Ο κόσμος φοβάται να βγει άρα προτιμά να μαγειρέψει στο σπίτι του» λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών Καφέ Μπαρ Θεσσαλονίκης Ιωάννης Φιλοκώστας.
Μέτρα και στο delivery
Πολλά από τα καταστήματα με υπηρεσίες delivery εφαρμόζουν μέτρα προστασίας κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως γνωστή πλατφόρμα ανήρτησε οδηγίες σύμφωνα με τις οποίες προτείνει στους χρήστες να αλλάξουν τον τρόπο που παραλαμβάνουν το φαγητό.
Συγεκριμένα, προκειμένου να προστατεύσουν τη δική τους υγεία και την υγεία των ανθρώπων που δουλεύουν στα συνεργαζόμενα καταστήματα παροτρύνει τους χρήστες να πληρώνουν με κάρτα και στα σχόλια να αναγράφουν “χτυπήστε το κουδούνι και αφήστε έξω από την πόρτα μου την παραγγελία”.
Έτσι ο διανομέας αφήνει το φαγητό έξω από την πόρτα και έπειτα ο χρήστης ανοίγει και το παραλαμβάνει χωρίς να έρχονται σε επαφή ή να ανταλλάζουν χαρτονομίσματα. Αντίστοιχα, και άλλες πλατφόρμες, δίνουν τη δυνατότητα μέσω σχολίων, ο χρήστης να ζητήσει από τον διανομέα να αφήσει την παραγγελία στην πόρτα.
Πηγή: voria.gr