Site icon NewsIT
19:55 | 01.10.16

Κως: Νέο τείχος σε προσφυγόπουλα από γονείς μαθητών – Η επιστολή, το μήνυμα και η προειδοποίηση!

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Newsit Newsroom

Η απόφαση παρουσιάζεται ως συνολική των γονέων και κηδεμόνων του νησιού. ''Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στην εκπαίδευση αλλά να τους πάτε αλλού''...

Την αντίθεση τους στην παραχώρηση σχολικών κτιρίων για την εκπαίδευση προσφυγόπουλων που βρίσκονται στο νησί εξέφρασαν οι εκπρόσωποι των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε συνάντηση που είχαν με τον προϊστάμενο Εκπαίδευσης Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου Β. Καραγιάννη. Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι σύλλογοι γονέων τονίζουν ότι όλοι συμφώνησαν πως «όλα τα παιδιά δικαιούνται εκπαίδευσης, και τάχθηκαν υπέρ του δικαιώματος των προσφυγόπουλων και μεταναστών στην εκπαίδευση» αλλά εξέφρασαν συγκεκριμένες αντιρρήσεις και ενστάσεις για την παραχώρηση των σχολικών κτιρίων επικαλούμενοι τις ιδιαιτερότητες του νησιού και τις επιπτώσεις που ήδη υπάρχουν από την παραμονή προσφύγων και μεταναστών στο νησί.

Στην ανακοίνωση μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι «η πλειοψηφία των ανηλίκων είναι έφηβοι μετανάστες και όχι πρόσφυγες και ότι κανένας πρόσφυγας και μετανάστης δεν έχει εμβολιαστεί, ενώ είναι ανοργάνωτο το σύστημα υγιεινής και περίθαλψης τους, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι σχολικές εγκαταστάσεις και οι τουαλέτες τους για ιατρικούς λόγους».

Επισημαίνεται επίσης η έλλειψη σχολικών υποδομών και οι ελλείψεις που υπάρχουν, που θα επιδεινωθούν εάν ενταχθούν τα προσφυγόπουλα στο σύστημα εκπαίδευσης και καταλήγουν στις εξής προτάσεις: όσοι έχουν ανάγκη εκπαίδευσης να μεταφέρονται σε μόνιμες δομές στην ηπειρωτική Ελλάδα ενώ για κάλυψη προσωρινών αναγκών συμφωνούν με την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων και μεταναστών αλλά μέσα στο hotspot γιατί όπως αναφέρουν «δεν έχουμε υποδομές, με ευθύνες του κράτους κι όχι της κοινωνίας». «Σε περίπτωση που αγνοηθούν οι προτάσεις μας, θα προβούμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version