Η εικόνα που διαμορφώνεται στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, μεταφράζεται, από οικονομική άποψη, σε άνοδο κύκλου εργασιών, που υπολογίζεται ότι θα φτάσει στο 10%, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.
Αναλυτικότερα, στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ διακινήθηκαν το πρώτο εξάμηνο 110.740 εμπορευματοκιβώτια, συνολικού όγκου 161.640 TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης κοντέινερς), αυξημένα κατά 12,97% και 12,63% αντίστοιχα έναντι του Α΄ εξαμήνου του 2013.
Σχολιάζοντας τα μεγέθη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης, δήλωσε: «Η εικόνα που παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι συνεχώς και πιο ενθαρρυντική. Χάρη στην προσπάθεια της διοίκησης και των εργαζομένων, αλλά και την συνεργασία των χρηστών, η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των εταιριών δημοσίου συμφέροντος. Η σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και το Βελιγράδι, που έχει ξεκινήσει, αλλά και με τη Σόφια, που έπεται σε λίγες εβδομάδες, αναμένεται να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τα πιο ανταγωνιστικά της Βορειοανατολικής Μεσογείου. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η επενδυτική ”ένεση” για τη βελτίωση των υποδομών, ώστε η Θεσσαλονίκη από λιμάνι μεταφόρτωσης να γίνει λιμάνι προορισμού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εκδρομές στις Πρέσπες με εντυπωσιακά ηλιακά σκάφη! Δείτε φωτό
Χανιά: Ικανοποίηση για την εν πλω διαμαρτυρία για τα χημικά της Συρίας
Το “Ποτάμι” στα βράχια των Μετεώρων για… αναρρίχηση!
Ηράκλειο: Πυρκαγιά στα χωριά Προφήτης Ηλίας και Παρθένι
Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στη σελίδα “Τοπικά Νέα” του Newsit