Site icon NewsIT

Με… 26 χρόνια καθυστέρηση παραδόθηκε ο Βόρειος Ανισόπεδος Κόμβος Κατερίνης [vid]

25.11.2016 | 17:02
ΦΩΤΟ από voria.gr

ΦΩΤΟ από voria.gr

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε το μεσημέρι, με καθυστέρηση 26 ετών, ο Βόρειος Ανισόπεδος Κόμβος Κατερίνης, του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), που θα εξυπηρετεί όλες τις κινήσεις από και προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Το έργο παρέδωσε στην κυκλοφορία ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος αφού υπενθύμισε ότι η ολοκλήρωση του κόμβου “κόλλησε” επί δεκαετίες σε προβλήματα απαλλοτριώσεων και χρηματόδητησης, επισήμανε τις θετικές αλλαγές που κομίζει σε αυτό το πεδίο το νέο θεσμικό πλαίσιο.

“Σήμερα, ημέρα εορτής της Αγίας Αικατερίνης, παραδίδεται τυχαία στην κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος Κατερίνης, που ξεκίνησε από τη δεκαετία του 1990 και καθυστέρησε επί 26 χρόνια για τους γνωστούς λόγους. Το έργο διεκόπη μετά το 1998 που είχε δημοπρατηθεί, παρότι ήταν κύριο έργο για την είσοδο της πόλης. Τα προβλήματα σχετιζόντουσαν με τις απαλλοτριώσεις και με τη χρηματοδότηση του έργου […] Τόσο το θεσμικό πλαίσιο που ορίζει ότι δεν μπορεί να δημοπρατηθεί κανένα έργο, αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, όσο και οι αποφάσεις, που έχουν παρθεί από τη διυπουργική επιτροπή, που συντονίζει ο Αλέκος Φλαμπουράρης, σε συνεργασία με τα υπουργεία Οικονομίας και Δικαιοσύνης για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο γίνονται οι απαλλοτριώσεις στο εξής, δείχνει τα θεσμικά βήματα, που πρέπει να κάνει η χώρα, για να μην έχουμε επανάληψη τέτοιων φαινομένων”, σημείωσε ο κ.Σπίρτζης.

Υπενθύμισε ότι το έργο έχει ενταχθεί “στον αυτοκινητόδρομο του Μαλιακού και στην παραχώρηση, που θα έχει συνολικό μήκος 26 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 11 χλμ αφορούν σήραγγες”. Πρόσθεσε ότι έχουν προχωρήσει οι διαπραγματεύσεις και της πέμπτης παραχώρησης και βρέθηκαν λύσεις για να ολοκληρωθεί κι αυτό το έργο τον Μάρτιο του 2017.

“Δυστυχώς κληρονομήσαμε και σε αυτό το έργο προβλήματα που δεν είχαν επιλυθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση κατά την αναθεώρηση σύμβασης”, κατέληξε.

Υπενθυμίζεται ότι τα έργα στον Βόρειο Κόμβο περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων:
– το κυρίως τμήμα του, που αποτελείται από την ανισόπεδη γέφυρα επί του αυτοκινητόδρομου και τις ράμπες εισόδου και εξόδου.
– τα συνοδά έργα, δηλαδή τη συνδετήρια οδό που ενώνει την Παλαιά Εθνική Οδό (στα δυτικά του αυτοκινητόδρομου) με την οδό προς Παραλία (στο ανατολικό τμήμα). Η εν λόγω οδός είναι διπλής κατεύθυνσης με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, voria

 

 

 

Τοπικά Νέα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version