Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή και του τελευταίου σταθμού της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης, του σταθμού Βενιζέλου. Οι πρώτες εργασίες...
που θα εκτελεστούν αφορούν τη δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην Πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής και ολοκλήρωσης του σταθμού, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης. Πάντως, όπως δήλωσε χτες ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», η Εγνατία Οδός «ούτε θα κλείσει, ούτε θα μονοδρομηθεί».
Κατά τον κ.Μυλόπουλο, «η Εγνατία Οδός, με χειρουργικές επεμβάσεις οι οποίες γίνονται από την Αττικό Μετρό, θα παραμείνει με τέσσερις λωρίδες, όπως είναι σήμερα, καθόλη τη διάρκεια της κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου». Ο ίδιος διευκρίνισε ότι «εκείνο το οποίο θα συμβεί, κατά διαστήματα και πάντα μετά από ενημέρωση των φορέων, είναι ότι το τμήμα της Βενιζέλου πάνω από την Εγνατία και το τμήμα της Βενιζέλου κάτω από την Εγνατία, είτε θα στενεύει είτε για κάποια μικρά διαστήματα θα κλείνει, αλλά ποτέ δε θα συμπέσει να κλείσει το πάνω τμήμα της Βενιζέλου και το κάτω».
Υπενθυμίζεται ότι μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες.