Στην ανάρτησή του ο κ. Μυλόπουλος επισημαίνει ότι το αμαξοστάσιο είναι ολοκληρωμένο κατασκευαστικά κατά 90% και εκτείνεται σε έκταση 50.000 τ.μ, ενώ έχει δομημένη επιφάνεια 120.000 τ.μ.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «πρόκειται για το πιο εντυπωσιακό έργο του Μετρό, με ένα επιβλητικό σύμπλεγμα κτηρίων με μικτές κατασκευές και σιδερένια ζευκτά και γερανογέφυρες. Εδώ θα γίνεται ο σταυλισμός και η συντήρηση του τροχαίου υλικού, εδώ θα είναι το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του αυτόματου, χωρίς μηχανοδηγούς συστήματος κι από εδώ θα διοικείται το έργο».
Προσθέτει δε, ότι από το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο «θα ξεκινούν κι σε αυτό θα καταλήγουν οι σήραγγες του Μετρό, που ήδη διαπερνούν την πόλη μέχρι το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό».