Η Μύκονος στο επίκεντρο με την περιπέτεια ενός ελεύθερου επαγγελματία που δείπνησε σε ταβέρνα. Ο λογαριασμός που πλήρωσε τον έβαλε σε τρεχάματα…
Ο πελάτης μπήκε ανυποψίαστος στην ταβέρνα και κάθισε να παραγγείλει. Αργότερα ζήτησε να πληρώσει τον λογαριασμό με τιμολόγιο και το έκανε. Η συνέχεια είναι αυτή που προκαλεί τις περισσότερες συζητήσεις, καθώς τώρα ο πελάτης δίνει μάχη, για να μην βρεθεί μπλεγμένος με τα χρέη του ιδιοκτήτη. Αν δεν γίνουν σωστά οι διαδικασίες που πρέπει, θα του ζητηθεί ένα μέρος από τα χρωστούμενα του επιχειρηματία στο κράτος. Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το τιμολόγιο όταν κοπεί πηγαίνει αυτόματα στο σύστημα και το σύστημα βλέπει εάν η επιχείρηση που το εκδίδει έχει χρέη ή όχι. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με αφορμή το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας χρωστούσε 50.000 ευρώ, ο πελάτης μπήκε σε περιπέτειες.
Θα πρέπει μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες να πάει στο Ειρηνοδικείο της περιοχής του με τον δικηγόρο του και να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να αποδείξει ότι δεν έχει παραπάνω συναλλαγές με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.
Το σύστημα, μη γνωρίζοντας, πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας και ο πελάτης, παραπάνω συναλλαγές και επειδή ο επιχειρηματίας χρωστάει στο δημόσιο και δεν τα πληρώνει, θα προσπαθήσει να τα πάρει μέσω τρίτων που μπορεί να έχουν συναλλαγές μαζί του.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει βγει δικαστική εντολή ότι έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα, ο δικαστικός επιμελητής με το αντίστοιχο έγγραφο εις χείρας τρίτων θα ζητήσει από τον πελάτη να πληρώσει την οφειλή για λογαριασμό του ιδιοκτήτη.
Πηγή: eleftherostypos.gr