Όπως δήλωσε ο υπουργός, “σε ενάμιση περίπου χρόνο από σήμερα και λιγότερο, τα 120 χλμ. Κορίνθου – Πατρών θα είναι μόλις 1 ώρα δρόμος. Θα είναι ένας σύγχρονος δρόμος και ασφαλής”.
Στα έργα της Κορίνθου-Πατρών υπάρχουν 20 εργοταξιακές ζώνες, στις οποίες εργάζονται 2.000 άτομα, με την αύξηση του προσωπικού των εργοταξίων από το πρώτο τρίμηνο του έτους στο δεύτερο να ξεπερνά το 60%.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος – Πάτρα θα περιλαμβάνει 16 χιλιόμετρα σηράγγων και συγκεκριμένα 12 συνολικά σήραγγες στις περιοχές Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανος, Λαμπίρι και Παναγοπούλα. Η διάνοιξή τους συνεχίζεται με γρήγορους ρυθμούς και αυτή τη στιγμή η κατασκευή τους είναι ολοκληρωμένη σε ποσοστό 78%.
Αντίστοιχα, οι 48 γέφυρες, οι 47 άνω διαβάσεις και οι 129 κάτω διαβάσεις αγγίζουν ποσοστό ολοκλήρωσης 52%, ενώ ταυτόχρονα προχωρούν οι υπόλοιπες εργασίες κατασκευής, όπως χωματουργικά, ασφαλτοστρώσεις, αντιστηρίξεις, έργα αποστράγγισης του αυτοκινητόδρομου.
“Αυτή η προσπάθεια σημαίνει, ότι οι Έλληνες μπορούμε να πετύχουμε μέσα από τη συνεργασία. Πιστεύω, ότι οι αυτοκινητόδρομοι, που μας ενώνουν, είναι μια αρχή, για να αποδείξουμε, ότι οι Έλληνες πετυχαίνουμε και ξεπερνάμε την κρίση”, κατέληξε ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δεν χωρούσαν στα αυτοκίνητα τα τρίμετρα χασισόδεντρα που κατέσχεσαν από το σπίτι του στη Χαλκιδική
Μ’ αεροπλάνα και… ποδήλατα εκατοντάδες Πόντιοι ταξιδεύουν για να προσκυνήσουν την Παναγία Σουμελά
Ειδήσεις από κάθε γωνιά της χώρας στη σελίδα “Τοπικά Νέα” του Newsit