με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του, που κρατάει ένα ξύλο στα χέρια του και ένα ελεγκτή να τρέχει απεικονίζουν τα αυτοκόλλητα που υπάρχουν πάνω στα μηχανήματα έκδοσης και επικύρωσης εισιτηρίων μέσα σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επίσχεση εργασίας, επ’ αόριστον, ξεκίνησαν σήμερα οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, διεκδικώντας δεδουλευμένα δύο μηνών (Μάρτιος-Απρίλιος) και εξόφληση μέρους του δώρου του Πάσχα που λαμβάνουν -συνολικά τους οφείλονται 6,3 εκατ. ευρώ-, ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση του οργανισμού, καταθέτει ασφαλιστικά μέτρα κατά της κινητοποίησης. Τονίζεται ότι στα αμαξοστάσια, από τις 04.00 το πρωί, ομάδα εργαζομένων περιφρουρεί την επίσχεση εργασίας, ώστε να μην κινηθεί κανένα λεωφορείο.
Στο μεταξύ, αύριο στις 11 το πρωί, διοίκηση και εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ θα βρίσκονται στην Αθήνα, προκειμένου να συναντηθούν με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος τους κάλεσε σε σύσκεψη για να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα με τις αστικές συγκοινωνίες στον νομό Θεσσαλονίκης. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ Δημήτρης Τσερμενίδης τόνισε: «’Αλλο η συνάντηση με τον υπουργό και άλλο η κινητοποίησή μας. Η επίσχεση εργασίας που ξεκινήσαμε σήμερα, αφορά αποκλειστικά και μόνο το γεγονός ότι είμαστε απλήρωτοι».
Πάντως, ο πρόεδρος του οργανισμού Χρήστος Στεφανίδης, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την κινητοποίηση των εργαζομένων, ενόψει της συνάντησης με τον υπουργό Μεταφορών, αλλά και κατόπιν της δέσμευσης που έχει αναληφθεί για πληρωμή των εργαζομένων, μέσω και δανείου που συμφώνησε να λάβει ο ΟΑΣΘ από την Εθνική Τράπεζα, ύψους περίπου 3,5 εκατ. ευρώ, με ενέχυρο την απόφαση της Διαιτησίας για τα 4,6 εκατ. ευρώ, που όρισε η διαιτησία ότι του οφείλει το ελληνικό δημόσιο, από την εκκαθάριση του 2014. Υπενθυμίζεται ότι ο οργανισμός διεκδικούσε 14,5 εκατ. ευρώ.
Για την αυριανή συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών, ο κ. Στεφανίδης χαρακτηρίζοντάς την “θετική εξέλιξη”, επισήμανε ότι ο ΟΑΣΘ είναι έτοιμος να παρουσιάσει σημαντικό μέρος της δικής του πρότασης για την αναδιάρθρωση του Οργανισμού, που προβλέπει τον εξορθολογισμό σε όλα τα κόστη και τον προσδιορισμό της τιμής του εισιτηρίου, που σε κάθε περίπτωση “θα είναι ανταγωνιστική”, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε.