Το κύμα αλληλεγγύης και συμπαράστασης από πελάτες του καταστήματος αλλά και τους πολίτες της Ορεστιάδας έφεραν την θετική εξέλιξη της ανάκλησης της απόλυσης της υπαλλήλου, που ήδη από χθες (09-04-2019) έπιασε ξανά δουλειά στο σούπερ μάρκετ, γνωστής αλυσίδας.
Η υπάλληλος είχε απολυθεί στις 18 Μαρτίου, λίγες ημέρες μετά από καταγγελία πελάτη στα κεντρικά της εταιρείας, ότι είχε κόψει στην ίδια μηχανή κοπής τις ποσότητες αλλαντικού και τυριού που της είχε παραγγείλει.
Το περιστατικό έγινε γνωστό στην τοπική κοινωνία και παρότι η ίδια η εργαζόμενη δεν προέβη σε καμία καταγγελία ή άλλη ενέργεια αντίδρασης, η υπόθεσή της ενεργοποίησε αντανακλαστικά συμπαράστασης, την οποία και ενυπόγραφα δήλωσαν 250 περίπου πελάτες του σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο δράσης συγκέντρωσης υπογραφών με αίτημα την ανάκληση της “άδικης και προσβλητικής απόλυσης”.
Η συγκεκριμένη δράση, που έτυχε πρωτόγνωρης και αυθόρμητης ανταπόκρισης, εξελίχθηκε τις προηγούμενες ημέρες, έξω από το σούπερ μάρκετ.
Η υπόθεση της απολυμένης υπαλλήλου, που εργάζονταν στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ επί μία 15ετία, δεν άργησε να γίνει γνωστή στο πανελλήνιο, μέσω του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Χθές το πρωί κλήθηκε στο κατάστημα από το οποίο απολύθηκε, όπου είχε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Στη διάρκεια της συνάντησης δόθηκαν οι αμοιβαίες εξηγήσεις, της προτάθηκε η επαναπρόσληψη, την οποία και αποδέχτηκε, και έτσι επέστρεψε στην εργασία της.
Η ίδια φαίνεται ότι αιφνιδιάστηκε όλες τις προηγούμενες ημέρες από την αυθόρμητη αλληλεγγύη και συμπαράσταση του κόσμου και όπως ανέφερε το συγγενικό της περιβάλλον, “της προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και ευγνωμοσύνη”.
Η αίσια αυτή έκβαση φαίνεται, όμως, ότι ικανοποιεί και τους περίπου 250 υπογράφοντες πελάτες του σούπερ μάρκετ, η επιστολή των οποίων επρόκειτο να αποσταλεί τις επόμενες 1-2 μέρες προς την κεντρική διοίκηση της εταιρείας.
Πηγή: ΕΡΤ Ορεστιάδας, evros-news.gr