Πλέον, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ομίλου ΟΤΕ, τα συνεργεία και οι τεχνικοί της εταιρείας έχουν επικεντρωθεί στο Μάτι, όπου το έργο αποκατάστασης των δικτύων συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς.
Προτεραιότητα έχει δοθεί, από την πρώτη στιγμή, στα σπίτια που είναι κατοικήσιμα. Παρά την πολυπλοκότητα και το εύρος των ζημιών, προσθέτει ο ΟΤΕ, έχει ήδη αντικατασταθεί το 71% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης και έχει αποκατασταθεί το 84% των δηλωμένων βλαβών.
Ο όμιλος υπενθυμίζει ότι οι ανάγκες επικοινωνίας των πελατών σταθερής καλύπτονται μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία.
Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης / τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων, καθώς και δωρεάν GB για πρόσβαση στο internet και λεπτά ομιλίας.
Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν, μέσω κινητού Cosmote, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.
Επιπλέον, ο όμιλος ΟΤΕ έχει αναστείλει την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με βλάβες δικτύου σταθερής, μέχρι και τις 16 Σεπτεμβρίου 2018.
Για όλες τις συνδέσεις Cosmote σταθερής, κινητής και τηλεόρασης, στις πληγείσες περιοχές εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για οριστική ή προσωρινή φραγή, μέχρι και τις 24 Σεπτεμβρίου 2018 και δίνεται η δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής, εάν υπάρχει πιστοποιητικό ακαταλληλότητας κτιρίου.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ