Σάλος από την επιστολή του ανάπηρου εκπαιδευτικού και το... take it or leave it που του πρότειναν - Η αναλγησία του ελληνικού κράτους σε όλο της το μεγαλείο...
Tην αναλγησία του ελληνικού κράτους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει για τον διορισμό του ως αναπληρωτής στη δημόσια εκπαίδευση, δημοσιοποιεί με επιστολή του προς τους βουλευτές Αχαΐας, ο καθηγητής σε αναπηρικό αμαξίδιο Χρήστος Σταματελάτος. Ούτε λίγο ούτε πολύ του ζητούν να υπηρετήσει σε σχολείο της Πάτρας που δεν έχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ!
Η επιστολή του κ. Σταματελάτου έχει ως εξής: ”Είμαι καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 και είμαι σε αναπηρικό αμαξίδιο λόγω σκλήρυνσης κατά πλάκας. Το προηγούμενο σχολικό έτος κατόπιν ενεργειών και απόφασης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (Π.Δ.Ε.Δ.Ε.) υπηρέτησα αποτελεσματικά στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Αχαΐας, όπου υπάρχει η απαιτούμενη υποδομή για καθηγητές Α.Μ.Ε.Α. και αυτό έγινε διότι ουδέν σχολείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πληρούσε τις προϋποθέσεις και ουδέν είχε την υποδομή για την υποδοχή και εξυπηρέτηση καθηγητή με ειδικές ανάγκες.
Κατά την έναρξη της τρέχουσας σχολικής περιόδου 2015-2016 το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Αχαΐας επίσης δεν με τοποθέτησε σε οποιαδήποτε σχολείο ακριβώς για τον ίδιο λόγο, δηλαδή λόγω του ότι ουδέν σχολείο πρωτοβάθμιας πληροί τις προϋποθέσεις και έχει υποδομή για την υποδοχή και εξυπηρέτηση καθηγητή με ειδικές ανάγκες και παρέμεινα στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ.
Στη συνέχεια, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, μου πρότεινε να πάω στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών (το οποίο ευρίσκεται στην περιοχή Αρόη Πατρών) και αν με εξυπηρετεί να αναλάβω υπηρεσία, αλλιώς να παραιτηθώ (με τη φράση «Take it or Leave it»). Επισκέφτηκα το ανωτέρω σχολείο, στο οποίο είχα δυνατότητα προσέγγισης στα πενήντα (50) μέτρα απόσταση, διότι ήταν αδύνατη η περαιτέρω πρόσβαση και η είσοδός μου σε αυτό (ελλείπουν όλες οι απαραίτητες υποδομές και ράμπες Α.ΜΕ.Α. για την είσοδό μου μέχρι την αίθουσα διδασκαλίας). Επιπλέον, ελλείπει και τουαλέτα Α.ΜΕ.Α. και εν γένει ελλείπει κάθε υποδομή εξυπηρέτησης Α.ΜΕ.Α., αλλά ελλείπει και εργαστήριο.
Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με τον Δ/ντη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, γνωστοποίησα την ακαταλληλότητα της προτεινόμενης σχολικής μονάδας προς εργασία μου. Προφορικά μου επιβεβαίωσε την ανυπαρξία κενής θέσης ΠΕ19 σε σχολείο με την απαιτούμενη υποδομή Α.ΜΕ.Α, με παρότρυνε για δική μου παραίτηση και αναζήτηση εργασίας εκτός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης… Απευθύνομαι σε Εσάς διεκδικώντας την ισότιμη μεταχείρισή μου ως εκπαιδευτικού, το αναφαίρετο δικαίωμά μου για εργασία και πρωτίστως το σεβασμό της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς μου, η οποία θίγεται από την ανωτέρω συμπεριφορά και διαδικασία που ακολουθήθηκε από την Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αχαΐας, οδηγώντας με σε επαγγελματικό και κοινωνικό αποκλεισμό.»
Πηγή: patrastimes.gr